مسائل مالی برای تیم لیگ برتری واترپلو مشکل ساز شد

۱۳۹۰/۰۳/۱۸ - ۱۶:۰۹:۰۰
کد خبر: ۵۵۲۶۶
مسائل مالی برای تیم لیگ برتری واترپلو مشکل ساز شد
مشكل مالی، دلیل غیبت تیم واترپلوی هیات شنای فارس در مسابقه با نفت امیدیه بود.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، در جریان برگزاری رقابت‌های هفته هجدهم لیگ برتر واترپلو، قرار بود دیدار 2 تیم نفت امیدیه و هیات شنای فارس، روز دوشنبه 16 خرداد ماه به میزبانی امیدیه برگزار شود، اما با توجه به عدم حضور تیم میهمان، این بازی برگزار نشد و امیدیه با حساب 5 بر صفر، 2 امتیاز بازی را به خود اختصاص داد.

دهبزرگی سرمربی تیم فارس در خصوص غیبت تیم خود در این دیدار گفت: تیم ما با مشکلات عدیده ای در بحث مالی روبرو بوده و هیات شنای فارس نمی تواند هزینه های موردنیاز تیم برای سفرها را تامین کند که متاسفانه روز دوشنبه نیز همین مساله مانع از حضور ما در امیدیه و دیدار با این تیم شد.

او ادامه می دهد: هنوز 4 دیدار تا پایان لیگ برتر باقی مانده که 2 دیدار در فارس و 2 دیدار در گچساران و کرمان برگزار می شود. با این حساب ما برای برگزاری دیدارهای خانگی مشکلی نداریم، اما برای دیدارهایی که میهمان هستیم، باز هم با مشکلات مالی مواجه بوده و معلوم نیست که شرایط حضور را داشته باشیم یا نه، اما در هر حال امیدوارم این مشکلات برطرف شده و بتوانیم در همه دیدارها، حضوری فعال داشته باشیم.

دهبزرگی که تیمش در قعر جدول رده بندی قرار گرفته در مورد دلایل این نزول نسبت به دوره قبل لیگ برتر می گوید: تیم ما در دوره قبل لیگ برتر عنوان پنجم را به خود اختصاص داد اما دراین دوره موفق به جذب بازیکنان خود نشد و به همین دلیل افت كردیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز