نامه رییس کمیته ملی المپیک به اولین وزیر وزارت ورزش و جوانان

علی‌آبادی انتخاب عباسی را تبریک گفت

۱۳۹۰/۰۵/۱۲ - ۲۲:۱۲:۴۸
کد خبر: ۶۸۱۵۱
علی‌آبادی انتخاب عباسی را تبریک گفت
رییس کمیته ملی المپیک ایران با ارسال نامه ای انتخاب عباسی به عنوان وزیر وزارت ورزش و جوانان را تبریک گفت.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، محمد علی آبادی رییس کمیته ملی المپیک ایران عصر امروز با ارسال نامه‌ای به دفتر وزیر ورزش و جوانان کشورمان ضمن اعلام آمادگی جهت هرگونه همکاری، انتخاب محمدعباسی به عنوان اولین وزیر وزارت ورزش و جوانم را تبریک گفت.

بر اساس این گزارش متن نامه علی آبادی به عباسی به شرح ذیل است:

جناب آقای دکتر محمد عباسی
وزیر محترم وزارت ورزش و جوانان
با سلام و دعای خیر

احتراما، انتخاب شایسته جنابعالی به سمت وزیر وزارت ورزش و جوانان تبریک عرض نموده و موفقیت روزافزون حضرتعالی را در این جایگاه مهم و اثر گذار از خداوند بزرگ مسئلت دارم.

مطمئنا تاسیس، راه اندازی و هدایت اولین وزارتخانه ورزش و جوان که بواسطه داشتن جامعه ای جوان و ورزش دوست، برنامه ریزی و فعالیتی سخت و طاقت فرسا در جای جای میهن اسلامی را می طلبد که از این رو پروردگار متعال را سپاس می گویم توفیق انجام این ماموریت خطیر را در پرتو عنایاتش و با بهره‌مندی از حسن ظن رییس جمهور و اعتماد نمایندگان مجلس شورای اسلامی به جنابعالی به عنوان یکی از مدیران موثر و ولایت مدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران واگذار نمود.

شکی نیست با درایت و هوشمندی جنابعالی و استفاده از تجارب و همکاری پیشکسوتان و اهالی ورزش و صاحب نظران حوزه جوانان، این وزارتخانه منشاء خیر و برکات و آثار ارزشمندی در ایران اسلامی خواهد بود.

از طرف خود، اعضاء هیات اجرایی و کلیه کارکنان کمیته ملی المپیک بار دیگراین انتخاب ارزشمند را تبریک گفته و آمادگی کامل مجموعه کمیته ملی المپیک ایران را برای هرگونه همکاری و مساعدت اعلام می دارم. 

                                                             محمد علی آبادی رییس کمیته ملی المپیک

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز