خبری که دبیر کمیته ملی پاراالمپیک اعلام کرد

ابراهیمی: احتمال بدهیم با رژیم صهیونیستی روبرو می‌شویم، به لندن نمی‌رویم

۱۳۹۰/۰۵/۱۷ - ۱۵:۴۹:۵۳
کد خبر: ۶۹۱۴۹
ابراهیمی: احتمال بدهیم با رژیم صهیونیستی روبرو می‌شویم، به لندن نمی‌رویم
دبیر کمیته ملی پاراالمپیک اعلام کرد: در صورت احتمال رویارویی با رژیم غاصب صهیونیستی، تیم های خود را به لندن اعزام نخواهیم کرد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، غلامرضا ابراهیمی دبیر کمیته ملی پاراالمپیک در نشست خبری خود اعلام کرد: در صورت آنکه احتمال بدهیم هر یک از تیم های اعزامی ایران به مسابقات پاراالمپیک لندن با رژیم صهیونیستی هم‌گروه می شوند، از اعزام آن تیم ها جلوگیری خواهیم کرد.

وی افزود: این تصمیم از آن جهت اتخاذ شد که چند سال قبل تیم بسکتبال با ویلچر ما از رویارویی با رژیم صهیونیستی انصراف داد و محرومیت چندساله برای آنها در نظر گرفته شد.

ابراهیمی خاطرنشان کرد: مسابقات پاراالمپیک لندن از هفتم شهریور ماه آغاز و در تاریخ 18 شهریور به پایان می رسد. این مسابقات در 20 رشته ورزشی انجام می شود و در مجموع هزار و 233 ورزشکار در آن شرکت می کنند.

وی تصریح کرد: سیاست ما در اعزام تیم ها به المپیک کیفیت مدال است؛ مسلما در رشته هایی که احساس کنیم احتمال کسب مدال زیاد است، تیم های خود را اعزام می کنیم. ما تیم های ورزشی را به سه دسته تقسیم کرده ایم؛ دسته اول رشته هایی چون دو و میدانی، وزنه برداری، جودو و والیبال نشسته است که شانس کسب مدال دارند. دسته دوم گروه هایی هستند که احتمال کسب مدال آنها می رود و دسته سوم رشته هایی هستند که انتظار کسب مدال از آنها نمی رود اما مورد حمایت ما قرار دارند.

دبیر کمیته ملی پاراالمپیک ایران اظهار داشت: قرار است از پانزدهم تا 18 شهریور ماه سال جاری نشست هماهنگی تیم های شرکت کننده در لندن برگزار شود تا آخرین قوانین و مقررات برای تیم های شرکت کننده تشریح شود.

وی افزود: تاسف ما از این بابت است که نمی توانیم تیم بسکتبال با ویلچر خود را به لندن اعزام کنیم؛ زیرا طبق اعلام فدراسیون جهانی این تیم تا سال 2013 محروم است.

ابراهیمی در بخش پایانی صحبت های خود با اشاره به وعده های محقق نشده به ورزشکاران جانباز و معلول اظهار داشت: متاسفانه تمام پاداش های بازی های آسیایی گوانگجو پس از گذشت هشت ماه پرداخت نشده است؛ همچنین قرار بود پاداش قبل از سفر هر ورزشکار به آنها پرداخت شود که متاسفانه بخشی از آنها در اختیار ورزشکاران قرار نگرفت با این همه امیدواریم با حضور دکتر عباسی در وزارتخانه ورزش و جوانان به وعده های داده شده عمل شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز