بازدید رئیس و دبیر فدراسیون شمشیربازی از تمرینات تیم ملی

۱۳۸۹/۱۰/۲۷ - ۱۲:۲۶:۰۰
کد خبر: ۸۴۲۲
بازدید رئیس و دبیر فدراسیون شمشیربازی از تمرینات تیم ملی
اردوی تدارکاتی تیم ملی شمشیربازی بانوان در دو رده سنی نوجوانان و جوانان در سالن شهید کلاهدوز استارت خورد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، اردوی تدارکاتی تیم ملی شمشیربازی بانوان در دو رده سنی نوجوانان و جوانان یکشنبه 26 دی ماه امسال به طور رسمی زیر نظر مربیان حرفه ای و صاحب نام در سه اسلحه اپه فلوره و سابر در سالن شهید کلاهدوز استارت خورد.


فضل الله باقرزاده رئیس فدراسیون و پیمان فخری دبیر فدراسیون سعی کردند با حضور در سالن محل برگزاری اردوی تیم ملی بانوان از نزدیک بر چگونگی اجرای تمرینات و عملکرد ملی پوشان نظارت داشته باشند. 


فضل الله باقرزاده رئیس فدراسیون پس از بازدید عملکرد ملی پوشان خطاب به آنها اظهار داشت: با دقت و تمرکز کامل از دانش و اطلاعات مربیان برای کسب آمادگی فنی بالاتر بهره مند شویم ما در مسابقات آسیایی تایلند از شما توقع اجرای بازیهای حرفه ای و زیبا و همچنین قرار گرفتن در رنکینگ را داریم.
 

فخری نیز ضمن معرفی مربیان تیم های ملی گفت: فدراسیون از هیچ تلاش برای رسیدن بانوان به درجات حرفه ای دریغ نخواهد کرد ما نهایت همکاری خود را برای اجرا شدن هر چه بهتر اردوها و تمرینات بکار خواهیم گرفت.


گفتنی است حضور مسئولان فدراسیون در زمان برگزاری اردوهای تمرینی می تواند عامل مهمی در ایجاد روحیه و دلگرمی برلای بانوان نوجوان و جوان ملی پوش باشد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز