/نوزدهمین دوره لیگ برتر تنیس روی میز/

صندوق ضمانت صادرات قهرمان نیم فصل شد

۱۳۸۹/۱۰/۲۷ - ۱۴:۲۵:۰۰
کد خبر: ۸۵۱۳
صندوق ضمانت صادرات قهرمان نیم فصل شد
تیم صندوق ضمانت علی رغم تساوی برابر ذوب آهن با کسب 16 امتیاز قهرمانی نیم فصل لیگ تنیس روی میز را به خود اختصاص داد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، هفته پایانی مرحله رفت نوزدهمین دوره لیگ برتر باشگاه های کشور روز یک شنبه 26 دی ماه با انجام سه دیدار در شهرهای اصفهان، ماهشهر و کرج برگزار شد که در مهمترین بازی هفته در اصفهان صندوق ضمانت صادرات صدرنشین رقابت ها و ذوب آهن به تساوی 4 - 4 رضایت دادند.


در این مسابقه دو پیروزی مهران احدی از ذوب آهن، دو باخت افشین نوروزی از صندوق ضمانت، برد اسدی از صندوق برابر محمدرضا نعمتی و پیروزی نیما عالمیان از صندوق ضمانت مقابل هوانگ شنگ تایپه ای از ذوب آهن نکات قابل توجه این مسابقه بود.


در دیگر دیدار این هفته در ماهشهر پتروشیمی بندرامام 5 بر یک از سد مناطق نفت خیز جنوب گذشت. در تیم پتروشیمی لطف الله نسبی، مالمیری، اخلاق پسند و رحمت پناه در پیروزی های این تیم نقش داشتند و در تک پیروزی تیم مناطق نفتخیز جنوب را پوریا عمرانی ملی پوش جوان کشورمان برابر رحمت پناه رقم زد.


در کرج و در آخرین بازی پایانی مرحله رفت سایپا البرز براحتی و با نتیجه 5 بر صفر هیئت تهران را شکست داد. سربخشیان، احمدی فر، بهمنی و زمان ملا پیروزی سایپا را به ارمغان آوردند . در این هفته نفت سپاهان استراحت داشت.


تا پایان مرحله رفت مسابقات لیگ برتر تنیس روی میز باشگاههای کشور صندوق ضمانت صادرات با کسب 5 برد، یک مساوی و دریافت 16 امتیاز در صدر جدول قرار گرفت. پتروشیمی بندرامام با 4 برد ، یک مساوی و یک باخت و کسب 13 امتیاز در جایگاه دوم ایستاد. سایپا البرز نیز با 4 برد و 2 باخت و 12 امتیاز رده سوم جدول را به خود اختصاص داد. تیم های ذوب آهن اصفهان با 8 امتیاز، مناطق نفت خیز جنوب و نفت سپاهان هر کدام با 6 امتیاز و هیئت تهران بدون کسب امتیاز در رتبه های چهارم تا هفتم جدول رده بندی قرار گرفتند.

گقتنی است هفته نخست مرحله برگشت با انجام سه مسابقه روزهای 29 و 30 دی ماه برگزار خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز