کلنگ زنی ۳۸ پروژه ورزشی در استان البرز

عباسی: هیچ پروژه‌ای از زیر ذره‌بین دولت دهم خارج نخواهد ماند

۱۳۹۰/۱۲/۲۲ - ۱۲:۲۱:۱۵
کد خبر: ۹۷۱۰۷
عباسی: هیچ پروژه‌ای از زیر ذره‌بین دولت دهم خارج نخواهد ماند
وزیر ورزش و جوانان در نشست خبری دور چهارم سفر ریاست جمهوری به استان البرز گفت: با کلنگ زنی 38 پروژه ورزشی در این استان، جهش بزرگی در ورزش البرز صورت پذیرفته است.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، دکتر عباسی در ادامه گفت: این کلنگ زنی ها نشان از جهش بزرگ در ورزش استان البرز خواهد داشت و این مهم هدیه رییس جمهور محبوب و نیز خانواده وزارت ورزش و جوانان به ورزشکاران البرز است.

وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: تا سال آینده سالن 6 هزار نفری کرج، استادیوم 5 هزار نفری ساوجبلاغ و نظر آباد، سالن جانبازان کرج، 4 سالن مختص ورزش باستانی در 4 شهرستان استان با اعتبار بالغ بر 10 میلیارد تومان و نیز 19 سالن چند منظوره و چند استخر سرپوشیده در قالب 38 پروژه ورزشی افتتاح خواهد شد.

وی خاطر نشان ساخت: زمانی که هیات دولت سفرهای استانی خود را آغاز کرد، کمتر کسی فکر می کرد که این سفرها تداوم داشته باشد، اما زمانیکه بعد از اولین سفر، سفرهای دیگر رییس جمهور در استانها تداوم یافت، نشان از آن داشت که دولت به حرفها و قولهای خود پایبند است و پیگیر وعده هایی که در سفر قبلی صورت گرفته، می باشد و حال که سفر دور چهارم را پشت سر گذاشتیم بر همگان ثابت شد که هیچ پروژه، قول و اعتباری از زیر ذربین دولت دهم خارج نخواهد ماند.

دکتر عباسی در مورد برخی كمبودهای زیرساختی موجود در استان البرز اظهار داشت: کمبود سالن اختصاصی دوو میدانی در استان البرز احساس می شود و مطمئن باشید احداث این سالن در دستور کار وزارت ورزش و جوانان قرار خواهد گرفت تا خانواده این رشته ورزشی هم بتوانند در محیطی استاندارد و در فضای مناسب به ورزش بپردازند.

وی تصریح کرد: فدراسیون ها باید قهرمان پروری را در دستور کار خود قرار داده و به سمت و سوی اعتلای این حوزه ورزش حرکت كنند، ما به قهرمانان خود افتخار می کنیم ولی به وجودشان اکتفا نمی کنیم، در همین راستا نباید روی تعداد محدودی از رشته و تعداد انگشت شماری از قهرمانان سرمایه گذاری شود، ما نباید به وجود چند قهرمان بسنده کنیم.

نظر شما