هفته سوم سری A ایتالیا

بیانکونری، نراتزوری و بیانکوچلستی حریفان خود را شکست دادند

۱۳۹۱/۰۶/۲۷ - ۱۳:۲۱:۵۱
کد خبر: ۱۰۲۴۴۲
بیانکونری، نراتزوری و بیانکوچلستی حریفان خود را شکست دادند
هفته سوم رقابت‌های فوتبال سری A ایتالیا با پیروزی تیم‌های یوونتوس، اینتر، لاتزیو، ناپولی و شکست رم به پایان رسید.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، یوونتوس در زمین جنوا میهمان این تیم بود و توانست با نتیجه سه بر یک میزبان خود را شکست بدهد تا بیانکونری سومین پیروزی خود را کسب کند و به خاطر تفاضل بهتر نسبت به سایر تیم ها در صدر جدول قرار بگیرد. ایموییل(18) برای جنوا و جیاچرینی(61)، ووچینیچ(78 پنالتی) و آساموا(84) برای یووه موفق به گلزنی شدند تا بانوی پیر با روحیه خوبی به استقبال دیدار بعدی خود مقابل چلسی در لیگ قهرمانان اروپا برود.

اینترمیلان نیز میهمان تورینو بود و با دو گل این تیم را شکست داد. میلیتو(13) و کاسانو(83) برای نراتزوی گلزنی کرد تا اینتر 6 امتیازی شود.

همچنین رم میزبان بولونیا بود و با دو گل توتی(7) و لاملا(16) جلو افتاده بود اما بولونیا توانست با سه گل جیلاردینو(72 و 90) و دیامانتی(73) به بازی برگردد و ضمن کسب بردی شیرین، اولین باخت جیالوروسی را نیز رقم بزند.

تیم لاتزیو نیز در زمین کیه وو به میدان رفت و با نتیجه سه بر یک به پیروزی رسید تا بیانکوچلستی هم 9 امتیازی شود. هرنانس(5 و 74)، کلوزه(38) و پلیشیر(83 پنالتی) برای دو تیم موفق به گلزنی شدند.

ناپولی هم در ورزشگاه خانگی خود با نتیجه 3 بر یک پارما را شکست داد. کاوانی(3 پنالتی)، پاندف(39) و لورنزو(77) برای ناپولی و مارکو(44) برای پارما گلزنی کردند.

نتایج کامل هفته سوم لیگ ایتالیا
*پالرمو 1-1 کالیاری
*میلان0-1 آتالانتا
*کیه وو 1-3 لاتزیو
*فیورنتینا 2-0 کاتانیا
*جنوا 1-3 یوونتوس
*ناپولی 3-1 پارما
*پسکارا 2-3 سامپدوریا
*سیه نا 2-2 اودینزه
*رم 2-3 بولونیا
*تورینو 0-2 اینتر

نظر شما