دست خالی مورینیو در خط حمله

بنزما و هیگواین، غایبان رئال مقابل لوانته

۱۳۹۱/۰۸/۲۰ - ۱۶:۲۶:۳۱
کد خبر: ۱۰۶۲۲۷
بنزما و هیگواین، غایبان رئال مقابل لوانته
مصدومیت دو مهاجم اصلی رئال مادرید باعث شده تا آنها نتوانند در دیدار مقابل لوانته به میدان بروند.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، کریم بنزمای فرانسوی پیش از بازی با دورتموند در لیگ قهرمانان اروپا از ناحیه عضله ران پا دچار مشکل شد و به میدان هم نرفت. گونزالو هیگواین نیز دچار آسیب دیدگی از ناحیه همسترینگ در این مسابقه شد و بین دو نیمه جای خود را به کایخون داد.

خوزه مورینیو نیز پس از تساوی مقابل دورتموند اعلام کرد که به نظر نمی رسد بتواند از دو مهاجم اصلی تیمش برابر لوانته استفاده کند.

در بازی با دورتموند، خوزه کایخون به میدان رفت و مورینیو نیز رونالدو به نوک خط حمله فرستاد. شاید این ترکیب یکبار دیگر مورد استفاده قرار بگیرد. البته آلوارو موراتا بازیکن تیم جوانان نیز آماده پیدا کردن یک فرصت برای نشان دادن توانایی هایش است.

آقای خاص در بازی با لوانته می تواند پس از مدت ها از فابیو کونترائو استفاده کند. این مدافع چپ پرتغالی که در دیدار تیم ملی کشورش مصدوم شده بود، به تمرینات بازگشته و شاید در دیدار امشب به میدان برود.

جدال فصل گذشته رئال مادرید و لوانته در ورزشگاه سیوداد با برتری 1-0 میزبان و به لطف گلزنی آرونا کونه خاتمه یافت. در آن بازی سامی خدیرا هافبک آلمانی رئال از زمین مسابقه اخراج شد.

دو سال قبل نیز شاگردان خوزه مورینیو به نتیجه ای بهتر از تساوی بدون گل در این ورزشگاه دست نیافته بودند. این در حالی بود که لوانته در جام حذفی موفق شده بود با دو گل رئال را شکست بدهد. هر چند که در بازی برگشت 8 گل دریافت کرد و از گردونه مسابقه کنار رفت.

نظر شما