همکاری آبی و اناری پوشان با یک کمپین

ترک سیگار با بارسا!

۱۳۹۱/۰۹/۱۳ - ۱۸:۰۸:۲۰
کد خبر: ۱۰۸۰۴۵
ترک سیگار با بارسا!
باشگاه بارسلونا با یک کمپین به منظور مبارزه با دخانیات همکاری می کند.

به گزارش سرویس ورزشی برنا و به نقل از سایت گل، کمپین "ترک سیگار با بارس" بخشی از برنامه ای به نام FCB iCoach است که با بهره گیری از بازیکنانی مثل کارلس پویول، آندرس اینیستا، ژاوی هرناندس و تیتو ویلانووا، قصد کمک رسانی به میلیون ها اروپایی برای ترک سیگار را دارد. 

در مراسمی که در ورزشگاه نوکمپ با حضور ساندرو راسل، رئیس باشگاه بارسلونا ترتیب داده شد، پائولا تستوری، مدیر بخش سلامت اتحادیه اروپا نیز شرکت داشت . راسل در این باره گفت: از مشارکت بازیکنان تیم و اعضای کادر فنی بارسلونا در چنین کمپین هایی که برای شرکای باشگاه بارسلونا و طرفداران تیممان در سرتاسر دنیا ایجاد شده، احساس غرور می کنم.

رئیس باشگاه بارسلونا در ادامه صحبت هایش به این نکته اشاره کرد که دو سالی می شود که سران باشگاه کاتالان برروی پروژه ای به نام «نوکمپ بدون دود» کار می کنند؛ پروژه ای جذاب که بارسلونا با پیشگامی در دنیای فوتبال قصد دارد تا استعمال دخانیات در ورزشگاهش را ممنوع اعلام کند و به این نکته اشاره کرد که تا چند سال دیگر سیگار کشیدن در جایگاه های ورزشگاه ها اتفاقی باورنکردنی خواهد بود و برای مثال از هواپیماها نام برد که استعمال دخانیات در سفرهای هوایی ممنوع است.

از سوی دیگر مدیر بخش سلامت اتحادیه اروپا هم به با اشاره به اینکه حدود 3000 اروپایی این برنامه را آغاز کرده و این برنامه حدودا 40% با موفقیت روبرو شده، از راه اندازی چنین کمپین هایی حمایت کرد و گفت: فکر می کنم که بارسلونا یکی از بهترین باشگاه های اروپاست؛ نه فقط به خاطر سبک بازی اش، بلکه به خاطر تعهدات اجتماعی ای که سران این باشگاه نسبت به سلامت انسان ها احساس می کنند. ما می دانستیم که آنها طرحی برای داشتن یک ورزشگاه بدون دود دارند و از پیشروی روند کاری این کمپین هامطلع بودیم و معتقدیم که بارسلونا بهترین الگوی باشگاهی برای حمایت و تشویق انسان ها برای داشتن یک زندگی سالم است.

برنامه FCB iCoach برنامه ای رایگان برای ترک سیگار برای همیشه است و با کمپین های دیگری که از جمله کمپین "Som el que mengem" (ما همان چیزی هستیم که می خوریم) که باشگاه بارسلونا برای بهبود عادتهای غذایی انسانی و یا کمپین "Som el que respectem", (ما همان چیزی هستیم که احترام می گذاریم) برای انتقال ارزشهای مناسب به جوانان ترتیب داده ، به همکاری می پردازد.

رئیس باشگاه بارسلونا که در این جلسه در کنار جوردی مونس، مدیر بخش پزشکی باشگاه حضور داشت، ترجیح داد تا به موضوعات دیگری فرای اخبار این کمپین نپردازد و درمورد توپ طلا و یا داربی شنبه شب شهر مادرید صحبتی نکرد.

نظر شما