ادعای جدید روزنامه سان

رونالدو در ازای نانی، ده‌خیا و ۶۰ میلیون پوند از رئال می‌رود

۱۳۹۱/۱۰/۱۱ - ۱۲:۴۸:۰۷
کد خبر: ۱۱۰۲۷۳
رونالدو در ازای نانی، ده‌خیا و ۶۰ میلیون پوند از رئال می‌رود
ستاره پرتغالی رئال مادرید که هنوز قراردادش را نیز با این تیم اسپانیا تمدید نکرده، ممکن است در پایان فصل به منچستریونایتد بازگردد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا و به نقل از روزنامه سان، آینده کریستیانو رونالدو در هاله ای از ابهام است و با توجه به اتفاقاتی که برای این مهاجم گلزن در فصل جاری رخ داد، شاید او در آینده ای نزدیک سانتیاگوبرنابئو را ترک کند.

یکی از تیم هایی که گفته می شود رونالدو شاید به آنجا برود، منچستریونایتد است، اما سران این باشگاه انگلیسی نمی خواهند برای جذب دوباره او مبلغی گزافی را به رئالی ها بپردازند.

شیاطین سرخ درنظر دارند 60 میلیون پوند به همراه دو بازیکن یعنی نانی و داوید ده‌خیا، هافبک و دروازه بان خود را به رئال بدهند و در مقابل رونالدو را به خدمت بگیرند.

رونالدو در سال 2009 با مبلغ 96 میلیون یورو (80 میلیون پوند) از یونایتد جدا شد و به رئال پیوست.

الکس فرگوسن سرمربی منچستر به خوبی می داند که این معامله ممکن است در نهایت بین دو باشگاه سر بگیرد. او ادعان کرده که به طور منظم با رونالدو در تماس است و هنوز روابط نزدیکی با این ستاره پرتغالی دارد.

قرارداد رونالدو سال 2015 به پایان می رسد و او که اعلام کرده قصد تمدید آن را ندارد، در آن زمان به عنوان بازیکن آزاد و بدون آنکه پولی از انتقال احتمالی اش به رئال برسد، مادرید را ترک خواهد کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز