نیمکت‌نشینی مقابل رئال کار خود را کرد

رونی در آستانه جدایی از منچستریونایتد

۱۳۹۱/۱۲/۲۲ - ۱۱:۵۴:۰۶
کد خبر: ۱۱۵۹۱۳
رونی در آستانه جدایی از منچستریونایتد
مهاجم ناراضی منچستریونایتد به هم تیمی هایش گفت که ممکن است از این تیم در پایان فصل جاری جدا شود.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، نیمکت نشینی وین رونی در دیدار هفته گذشته برابر رئال مادرید چندان به مذاق این مهاجم انگلیسی خوش نیامده و او پس از گذشت یک هفته از آن دیدار ساز جدایی را کوک کرده است.

با حضور روبین فن پرسی در خط حمله شیاطین سرخ، کمی از قدرت رونی کاسته شده و همین مساله نیز ناراحتی او را به دنبال داشته است. عدم درخشش او در این فصل که با نیمکت نشینی مقابل رئال نیز همراه بود، شایعه فروش رونی توسط فرگوسن را بر سر زبان ها انداخته است.

رونی یکشنبه شب یکی از گل های تیمش را وارد دروازه چلسی در جام حذفی کرد، اما این مساله باعث نشده تا او ناراختی اش را پنهان کند.

فرگوسن معمولاً هر چند سال یکبار ستاره تیمش را به تیم دیگری واگذار می کند. این موضوع در سال های قبل درخصوص رونالدو، بکام و چند بازیکن دیگر نیز رخ داد و به نظر می رسد رونی 27 نیز به همین سرنوشت دچار خواهد شد.

قرارداد مهاجم شماره 10 یونایتد تا سال 2015 اعتبار دارد و تاکنون نیز اقدامی از سوی سران باشگاه برای تمدید آن انجام نشده است.

رونی در هفته 250 هزار پوند حقوق می گیرد، اما اگر بخواهد در اولدترافورد باقی بماند، باید با نظر فرگی از دستمزدش کم کند.

پاریسن ژرمن و بایرن مونیخ دو مشتری دست به نقد رونی هستند و حاضرند برای جذب او هزینه کنند، اما شاید رونی ترجیح بدهد که همچون بکام و رونالدو، راه مادرید و تیم اول این شهر را در پیش بگیرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
تبلیغات متنی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز