بازگشت مورینیو به انگلیس تماشایی خواهد بود

ویلاش بواش: مطمئنم بیل در تاتنهام می‌ماند

۱۳۹۲/۰۲/۱۴ - ۱۳:۱۴:۳۱
کد خبر: ۱۲۰۲۶۲
ویلاش بواش: مطمئنم بیل در تاتنهام می‌ماند
سرمربی پرتغالی تاتنهام معتقد است گرت بیل هافبک این تیم لندنی که اخیراً سه جایزه فردی کسب کرد، به عنوان ارزشمندترین دارایی سفیدپوشان فروخته نخواهد شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی برنا و به نقل از رویترز، بیل طی چند روز اخیر توانست جایزه بازیکن سال به همراه بهترین بازیکن جوان سال از نگاه اتحادیه فوتبالیست ها و همچنین بهترین بازیکن انگلیس از نگاه اتحادیه فوتبال نویسان را از آن خود کند و این در حالی است که باشگاه های بزرگ زیادی برای جذب او صف کشیده اند.

تاتنهامی ها قصد حفظ این بازیکن را دارند که توانسته 24 گل برایشان بزند و این مساله اگر تاتنهام با حضور در جمع چهار تیم برتر جزیره سهمیه لیگ قهرمانان را کسب نکند، شاید با مشکل مواجه شود، اما ویلاش بواش مطمئن است که آینده این ستاره ولزی ربطی به کسب سهمیه لیگ قهرمانان ندارد.

سرمربی سابق چلسی در این باره گفت: با اطلاعاتی که من از باشگاه دارم، به اشتباه هفته گذشته نوشته شده بود که شاید برود و او صرف نظر از اینکه به لیگ قهرمانان برسیم یا نه، در وایت هارت لین خواهد ماند. پاداش بیشتر، شناخت بیشتر از بازیکن و توجه بیشتر از سوی رسانه ها وجود دارد، اما این باشگاه فقط می تواند با حفظ بازیکانش برای فصل بعد رو به جلو حرکت کند و گرت می تواند این حرکت را قاطعانه تر کند.

وی افزود: اگر بیل در تابستان از تاتنهام برود، بسیار متعجب خواهم کرد، اما در فوتبال هر چیزی می تواند اتفاق بیفتد. پیش بینی در این باره غیرممکن است. این اطمینانی است که من از باشگاه دارم. قیمت بازیکن برایمان مهم نیست، زیرا او بازیکن تیم ما است. بیل بازیکنی است که ما باید او را نگه دارید تا مطئمن شویم که می توانیم به اهدافمان برسیم.
 
مربی پرتغالی تاتنهام اشاره ای هم به بازگشت ژوزه مورینیو هموطنش به لیگ برتر کرد و گفت که بازگشت آقای خاص به لیگ جزیره جذاب و دیدنی خواهد بود. ویلاش بواش قبل از آنکه برای خودش در مربیگری نامی پیدا کند، زیر نظر مورینیو در پورتو، چلسی و اینترمیلان کار کرد. 

ویلاش بواش در این باره اظهار داشت: حرف زدن در باره این شرایط سخت است. بدیهی است که خواسته مورینیو بازگشت به لیگ انگلیس است و این احتمال بسیاری قوی است. به رغم شاعات هنوز مطمئن نیستم. بسیار بعید است زمانی که بیشتر مردم چنین مطلبی را بیان می کنند و اتفاقی را پیش از رقم خوردنش به راه می اندازند. با این وجود حضور ژوزه در انگلیس اتفاق بسیار بزرگی می باشد. مورینیو سابقه فوق العاده در اینجا دارد و همین مساله می تواند بازگشت او به لیگ برتر را تماشایی کند.

مربی تاتنهام ادامه داد: زمانی را یادم می آید که چلسی را ترک کردیم و خیلی از رسانه ها ما را دوست نداشتند، اما ژوزه در همه باشگاه هایی که به قهرمانی هایی دست یافت، دوست داشته شد و نهایت احترام را برای خودش بدست آورد. اینکه آیا او به سطحی از انتظارات مورد نظر رئال مادرید رسیده یا نه، معلوم نیست، اما مورینیو در برابر تیم رویایی بارسلونا موفق شد به مقام قهرمانی لالیگا دست یابد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز