اولین ناکامی بزرگ رئیس رئال در جذب بازیکن

پرز، شاه میداسی که دیگر قدرت ندارد!

۱۳۹۲/۰۳/۰۷ - ۱۱:۴۲:۰۲
کد خبر: ۱۲۳۷۲۳
پرز، شاه میداسی که دیگر قدرت ندارد!
رئیس جاه طلب رئال مادرید از سال 2000 به بعد هر بازیکنی را که خواست، به خدمت گرفت، اما این بار در جذب نیمار قافیه را به بارسا واگذار کرد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، روزنامه AS تصویری تمام قد از فلورنتینو پرز رئیس رئال مادرید و بازیکنان بزرگی که در 13 سال اخیر به خدمت گرفته است را به روی جلد برد.

پرز در سال 2000 با وعده جذب لوئیز فیگو از بارسا روی صندلی ریاست رئال مادرید نشست و موفق به انجام این انتقال جنجالی نیز شد.

او خریدهای گران قیمت و بزرگش را ادامه داد و در سال 2001 زین الدین زیدان، در سال 2002 رونالدو، در سال 2003 دیوید بکام، در سال 2009 کریستیانو رونالدو و در همان سال نیز ریکاردو کاکای برزیلی را به هواداران هدیه کرد.

با این حال او به نظر می رسد در جذب نیمار ناکام مانده است. رئال از مدت ها قبل خواستار به خدمت گرفتن این ستاره 21 ساله برزیلی بود، اما نیمار در دو راهی رئال و بارسا راهی نیوکمپ شد قراردادی 5 ساله را با آبی و اناری پوشان امضا کرد.

پرز پیش از این هر بار که وعده جذب بازیکنی را می داد، موفق به این مساله می شد، اما این بار در خصوص مساله نیمار ناکام بود.

رئیس رئال با شاه میداس مقایسه می شد. میداس پادشاه فریگیه بود که بنابر آنچه در اسطوره های یونانی آمده، دست به هرچه میزد، آن شی تبدیل به طلا می شد.

پرز نیز همین گونه بود. او دست روی هر بازیکنی که می گذاشت، در واقع مارک رئال مادرید را بر پیشانی آن ستاره می چسباند، اما حالا مثل اینکه پرز نیز دیگر قدرت جادوی میداس را ندارد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز