هازارد به سطح مسی و رونالدو می‌رسد

مورینیو: دو اسب بزرگ و یک اسب کوچک شانس قهرمانی دارند

۱۳۹۲/۱۱/۱۵ - ۱۶:۱۶:۱۴
کد خبر: ۱۶۳۰۵۸
مورینیو: دو اسب بزرگ و یک اسب کوچک شانس قهرمانی دارند
خوزه مورینیو پس از پیروزی تاثیر برانگیز تیمش مقابل منچسترسیتی، به ستایش از بازیکنانش پرداخت.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، خوزه مورینیو کنفرانس خبری خود را بعد از برد مقابل منچسترسیتی اینگونه آغاز کرد:"ما تیمی هستیم که در حال پیشرفت است ولی این نوع عملکرد ها به تیم جهت پیشرفت کمک می کند. چه از نظر فنی و چه ذهنی عملکردی فوق العاده بود."

"برد برد است، ولی پیروزی مقابل تیم های خیلی خوب همیشه بهتر است. این برای لیگ قهرمانان هم خوب بود چون ما رقبای بزرگی داریم، پس این احساس و تجربه خوبی بود. امشب خاص بود."

"ما عاشق بازی های بزرگ هستیم. وقتی عاشق بازی باشید، انگیزه بیشتری احساس می کنید. بهترین چیز برای پیشرفت کردن این است که بازی ها را زیر فشار بالا انجام دهیم، به صدرنشین نزدیک باشید و امروز به اینجا آمدیم و مقابل صدرنشین بازی کردیم و شایسته برد بودیم."

"عالی دفاع کردیم و خیلی فشرده بودیم. پیروزی تنها با دو مهار فوق العاده از پتر چک ممکن بود، بردیم چون که بازیکنان تدافعی خیلی عالی بودند، بردیم چون خط هافبک به سختی کار کرد، بردیم چون که بازیکنان تهاجمی در کار های تیمی سهم بزرگی داشتند."

"دمبا با 30 ثانیه بازی کرد و آخرین کرنر بازی را دفع کرد. او باهوش بود چون به او گفتم که اگر برای کرنر جو هارت جلو آمد، او را بگیرد. هارت نیامد پس او جایگیری درستی داشت و در آن فضا توپ را بدست آورد. همه فوق العاده بودند."

مورینیو گفت که چه کسی صحبت های پایانی را قبل از آغاز بازی با بازیکنان داشته
"من با آن ها حرف نزدم. بیلی، ماساژور تیم بود که این کار را انجام داد. او با لهجه اسکاتلندی خودش داد می زد و من زیاد نفهمیدم که چه می گوید. بازیکنان دست زدند و من هم دیگر حرفی نزدم و به زمین رفتیم. بیلی با تیم حرف زد."

"آخرین بار که من با بازیکنان حرف زدم ظهر بود. جدی می گویم. بیلی فوق العاده بود، من نفهمیدم که چه گفت ولی بازیکنان فهمیدند."

در مورد عملکرد نمانیا ماتیچ

"چندین بار او را دیده بودم چون در پرتغال بازی می کند، لیگی که من هر هفته دنبالش می کنم و می دانستم که ماتیچ آماده است که به لیگ برتر بیاید. به همین دلیل او را الان خریدیم، چون نمی خواستیم از دستش بدهیم. باشگاه برای خرید او عالی کار کرد."

در مورد ادن هازارد که دوباره چشم ها را به خود خیره کرد

"باید همچنان پیشرفت کند ولی احتمالا بهترین بازیکن جوان جهان است و پتانسیل رسیدن به سطح رونالدو و مسی را دارد. به او زمان بدهید، به ویلیان، شورله و صلاح هم همینطور. به این بازیکنان زمان بدهید. آن ها به نتایج خوب نیاز دارند پس این نتیجه برای آن ها بسیار مهم بود."

مورینیو در مورد عملکرد مایک دین، داور مسابقه

"گاهی اوقات از داوران انتقاد می کنیم و می گوییم که عملکرد خوبی نداشته اند. عادلانه است که بگوییم مایک دین عملکردی خارق العاده داشت به همراه یک اشتباه، آن هم این بود که به ناستاسیچ کارت قرمز نداد. ولی یک اشتباه در 95 دقیقه فوتبال سریع، فوق العاده و شدید، عملکردی فوق العاده محسوب می شود."

چلسی با این پیروزی تنها 2 امتیاز با صدر جدول فاصله دارد

"در رقابت بر سر قهرمانی لیگ برتر، دو اسب بزرگ داریم و یک اسب کوچک که هنوز به شیر و تمرین نیاز دارد که پریدن را یاد بگیرد. دو اسب بزرگ وجود دارد و اسب کوچک (چلسی) فصل بعد می تواند بر سر قهرمانی رقابت کند."

"بهترین تیم لیگ را دو بار شکست دادیم. بازی اول را به خاطر درخشش فرناندو تورس بردیم، ولی امروز بردیم چون که تیم بهتر بودیم."

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز