لئوناردو همچنان در پی ستاره برزیلی است

نه کاکا به اینتر می رود، نه مایکون به رئال

۱۳۸۹/۱۰/۰۶ - ۱۴:۱۰:۰۰
کد خبر: ۱۶۹۱
نه کاکا به اینتر می رود، نه مایکون به رئال
مدیر برنامه های دو بازیکن برزیلی تیم های رئال مادرید و اینترمیلان اعلام کردند که هیچ یک از این دو بازیکن بین این دو تیم جابه‌جا نمی شوند.

به گزارش سرویس ورزشی برنا و به نقل از کوریره دلااسپورت، بالاخره هفته گذشته لئوناردو برزیلی جانشین رافائل بنیتز شد تا سیاست این باشگاه در مورد خرید و استفاده از بازیکنان مختلف کمی تغییر کند. این مربی سابق تیم میلان به محض ورود به اینتر از آینده نگری اش برای تقویت نراتزوری و حضور بازیکنان بزرگ در این تیم خبر داد.

یکی از این بازیکنان بزرگ کاکا برزیلی خواهد بود که یک هفته ای است بحث حضورش در اینتر بر سر زبان ها افتاده است. به گفته مدیر برنامه های این بازیکن اگرچه حضور لئوناردو می تواند حضور وی را به اینتر آسان تر بکند، اما خود کاکا علاقه ای به این انتقال ندارد و به همین دلیل بعید است این جابه‌جایی رخ دهد.

اگرچه لئوناردو نمایندگانی مستعد و باقدرت را از سوی خود مامور آوردن کاکا به میلان کرده، اما طبق اعلام مدیر برنامه های کاکا بعید است که وی در ژانویه راهی میلان شود و پس از این اظهار نظر مدیربرنامه های مایکون هم عنوان کرد که در صورت عدم حضور کاکا در اینتر امکان معاوضه مدافع برزیلی اینتر با این بازیکن و حضور وی در رئال مادرید وجود نخواهد داشت.

کاکا هم در سایت باشگاه رئال مادرید گفته است: حضورم در اینتر شایعات فوتبال فانتزی است. من در رئال خوشحال هستم و هیچ گاه به جدایی فکر نمی کنم.

لئوناردو اولین جلسه تمرینی اش را از پس فردا به همراه اینتر انجام خواهد داد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز