مقابله با دروگبا سخت است

مورینیو: همیشه تیم‌های مدعی قهرمان نمی‌شوند!

۱۳۹۲/۱۲/۰۷ - ۱۲:۳۱:۰۱
کد خبر: ۱۶۹۵۵۴
مورینیو: همیشه تیم‌های مدعی قهرمان نمی‌شوند!
خوزه مورینیو در کنفرانس خبری عنوان کرد که رویارویی با دروگبا عجیب است و تاکید کرد که هیچ مشکلی با اتوئو ندارد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، آبی های لندن ساعت 23:15 میهمان گالاتاسارای و دروگبا خواهند بود.

مورینیو در کنفرانس خبری گفت:"من مشتاقانه منتظر بازی هستم چون دوست دارم مقابل بهترین ها بازی کنم و گالاتاسارای قهرمان ترکیه است. ما می رویم که ببریم، ولی می دانیم که قوی هستند. بازیکنان تهاجمی خاصی دارند و گلزنان فراوانی دارند، ما این را می دانیم. ولی مثل همیشه می گویم که ما حال تلاش جهت ساختن تیمی برای آینده هستیم پس مثل همیشه بازی می کنیم، تلاش می کنیم که ببریم."

"مقابله با دروگبا سخت است. حس عجیبی است، باید اعتراف کنم، ولی باید کارمان را کنیم. می دانیم که او هم می خواهد کار خودش را کند. حس عجیبی وجود دارد که در طول بازی باید آن را فراموش کرد. وقتی بازیکنان به زندگی فوتبالی من مربوط می شوند، به زندگیم متعلق هستند. ولی در طول بازی باید کار خودمان را کنیم."

"ما مدعی قهرمان نیستیم و این واضح است ولی من فکر می کنم تیمی که به یک چهارم نهایی برسد، هر اتفاقی ممکن است برایش بیفتد. این دور برای هر تیمی بسیار مهم است چون هر تیمی به یک چهارم نهایی برسد احساس می کند می تواند قهرمان شود، حتی اگر مدعی نباشد."

"چلسی وقتی قهرمان شد که مدعی نبود، دوبار قهرمان شدم وقتی تیمم مدعی نبود و وقتی هم که یکی از اصلی ترین مدعی ها بودم، قهرمان نشدم. این رقابت ها فضای زیادی برای سورپرایز داشتن دارند چون حذفی هستند."

در روزهای اخیر مصاحبه از مورینیو با کانال فوتبال منتشر شده بود که در آن گفته بود "تیم من گلزن ندارد. ساموئل اتوئو هست که 32 سال سن دارد، شاید هم 35 سال، مطمئن نیستم."

حال مشخص شده که مورینیو این صحبت ها را به شوخی و آن هم در گفتگوی شخصی زده که صدایش را به طور نامحسوس ظبط کرده اند.

"به نظرم حرفم قطعا درست نبود و جدی نگفتم و هیچ رسمیتی هم نداشت و هرگز هم در مجمعی رسمی چنین حرفی نمی زدم، چون من مسخره بازی نمی کنم و دوما به خاطر این که مربیان جهان از بازیکنانشان دفاع می کنند و من یکی از آن ها هستم و سوم به این خاطر که ساموئل اتوئو، ساموئل اتوئو است. چهار بار قهرمان لیگ قهرمانان شده، مردم فکر می کنند سه بار ولی در واقع 4 بار است. یکی با رئال مادرید، دو تا به همراه بارسا، یکی با اینتر. با او بهترین فصل زندگیم را داشتم. یکی از بازیکنان معدودی است که در دو باشگاه با من کار کرده. اگر از او بدم می آمد، هرگز چنین کاری نمی کردم."

"هیچ دلیلی برای ناراحتی سامی وجود ندارد. چند سال پیش او گفت که تنها مربی جهانم که هرگز برایم بازی نمی کند و بعد از یک سال برای من در اینتر بازی کرد و چند سال بعد هم در چلسی."

نظر شما