بازی در استانبول چالش جدیدی است

پتر چک: نباید هیچ موقعیتی به دروگبا بدهیم

۱۳۹۲/۱۲/۰۷ - ۱۲:۳۷:۳۴
کد خبر: ۱۶۹۵۷۰
پتر چک: نباید هیچ موقعیتی به دروگبا بدهیم
دروازه بان با سابقه آبی ها در آستانه از سر گیری رقابت چلسی در لیگ قهرمانان از اهمیت این مسابقات گفت.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، حالا که پیتر چک دهمین فصل حضور خود در لیگ قهرمانان اروپا را تجربه می کند، تجربه بسیار بیشتری در چگونگی موفقیت در این رقابت ها و خصوصیات مرحله حذفی آن دارد، این در حالی است که آبی ها باید امشب در استانبول و در بازی رفت از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان فصل جاری به مصاف گالاتاسرای بروند.

پیتر چک به سایت رسمی باشگاه گفت:"من هیجان زده ام چون به بازی های حذفی لیگ قهرمانان رسیده ایم. این همیشه برای هر بازیکنی چالش بزرگی است. بازیکنان می دانند که در این شرایط چه جوی حاکم است، من تاکنون در ترکیه بازی نکرده ام پس به دنبال تجربه آن هستم."

"دوره زمانی خوب همراه با نتایج خوبی را گذرانده ایم، دوست داریم که در بازی امشب این را ادامه دهیم، ما انتظار بازی سختی را در برابر یک رقیب سرسخت داریم و حالا باید ببینیم چه می شود، می دانیم که باید آماده باشیم."

چک در مورد رویارویی با دروگبا گفت:"این موقعیت برای ما جدید است، برای 9 سال دروگبا عضوی بزرگ در تیم بود، عضوی از یک تیم موفق. این اولین باری است که دروگبا در برابر ما قرار می گیرد و می دانیم که برای گالاتاسرای چه بازیکن مهمی است، می دانیم که چه بازیکن بزرگی است، بنابرین باید مطمئن شویم که در برابر او خوب کار خواهیم کرد و شانس گلزنی به او نخواهیم داد."

حریف اصلی چلسی برای گلزنی در بازی می تواند فرناندو موسلرا، دروازه بان اروگوئه ای گالاتاسرای باشد. چک درباره او می گوید:"او با لاتزیو موفقیت های زیادی کسب کرد، همین دلیلی بود که گالاتاسرای برای خریدش اقدام کرد، این خرید به منظور تشکیل یک تیم قوی و با بازیکنان ملی پوش بسیار بود، بازیکنان با کیفیت و با تجربه."

"موسلرا در اروگوئه نیز بسیار خوب کار کرده، او هنوز جوان است و استعداد زیادی دارد و من امیدوارم که شکستش دهیم چون اگر می خواهیم نتیجه خوبی بگیریم باید گل بزنیم."

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز