هر بازی حکم فینال را دارد

اینیستا: تا آخر راه کنار مارتینو هستیم

۱۳۹۲/۱۲/۰۷ - ۱۴:۰۰:۱۸
کد خبر: ۱۶۹۶۵۱
اینیستا: تا آخر راه کنار مارتینو هستیم
آندرس اینیستا به دنبال شکست 3 - 1 مقابل رئال سوسیداد از سرمربی تیمش، تاتا مارتینو حمایت کرد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، طی صحبت هایی که امروز در یک رویداد تبلیغاتی انجام شد، اینیستا همچنین توضیح داد که هر کدام از بازی های باقی مانده برای بلوگرانا مانند یک فینال خواهد بود.

شکست در آنوئتا:"بالاخره هرکس باید مسئولیت شکست را بر عهده بگیرد. وقتی پیروز می شوید یا شکست می خورید، این بازیکنان هستند که وارد میدان شده و بازی می کنند."

علامت سؤال ها در مورد مارتینو:"این یک شکست سخت بود، اما ما تمام راه را در کنار او هستیم. ما هیچ شک و تردیدی نداریم. باید همیشه این را در ذهن داشته باشیم که او بهترین ها را برای تیم می خواهد."

نیمار:"امیدوارم تمام این سر و صداهایی که حول این مسئله شکل گرفته است، به زودی خاتمه یابد. به نظر من نیمار روحیه خوبی دارد. اگر در مورد فوتبال صحبت کنیم بهتر خواهد بود."

اتفاق تونل آنوئتا:"چیزهایی اتفاق افتاد، اما تنها به بارسا یا کادر فنی آن مربوط نمی شود. افراد زیادی آنجا بودند."

از دست دادن صدر جدول لالیگا:"از حالا به بعد، هر بازی مثل یک فینال است. ما تنها یک بازی تا بازگشت دوباره به صدر فاصله داریم، ما باید با اتلتیکو مادرید و رئال مادرید بازی کنیم و باید مراقب عملکرد خودمان باشیم."

کارلس پویول به فکر بازنشستگی:"امیدوارم این آخرین فصل پویول در تیم نباشد. دوست داریم برای مدتی طولانی او را در رختکن تیم و در کنارمان داشته باشیم."

شانس تیاگو آلکانتارا برای حضور در تیم ملی:"تیاگو کیفیت زیادی دارد. او قبلاً هم توسط سرمربی تیم ملی دعوت شده بود، با دیدگاهی برای حال و آینده."

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز