آغاز آخرین مرحله بلیت‌ فروشی جام جهانی در سایت فیفا

۱۳۹۲/۱۲/۲۱ - ۱۴:۴۵:۳۴
کد خبر: ۱۷۳۴۴۴
آغاز آخرین مرحله بلیت‌ فروشی جام جهانی در سایت فیفا
بر اساس اعلام فیفا، از امروز آخرین مرحله بلیت فروشی جام جهانی 2014 برزیل آغاز می شود.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، در فاصله 93 روز مانده به جام جهانی، بلیت های 60 بازی از 64 بازی جام جهانی 2014 امروز برای فروش در سایت فیفا قرار می گیرد.

کسانی که تا به حال نتوانسته اند بلیت های جام جهانی را خریداری کنند و کارت های اعتباری بین المللی در اختیار دارند، می توانند با مراجعه به سایت فیفا بلیت هایی که خریداری نشده است را خریداری کنند.

فیفا در بخش بلیت فروشی،امکان خرید بلیت ها را تا 20 روز آینده فراهم کرده اما اعلام کرده به محض اینکه فروش بلیت ها به پایان برسد، سایت بسته خواهد شد.

دیدار افتتاحیه، دو دیدار مرحله نیمه نهایی وفینال ، 4 بازی است که همه بلیت های آن خریداری شده است.اما بر اساس اعلام فیفا برای دیدارهای دیگر جام جهانی همچنان جای خالی وجود دارد و طبق اعلام فیفا این مرحله دومین مرحله از بلیت فروشی و در واقع آخرین مرحله محسوب می شود.

هر چند زمان بلیت فروشی تا اول آوریل 2014 برابر با سه شنبه 12 فروردین 93 اعلام شده است اما در عین حال به محض اینکه بلیتها به پایان برسد سایت بسته می شود و امکان خرید از بین می رود.

کسانی که تاکنون بلیت بازیها را خریداری نکرده اند هر چه زودتر از طریق سایت فیفا اقدام کنند چرا که ممکن است زودتر از موعد مقرر بلیت فروشی به پایان برسد.

فیفا اعلام کرده که از 212 کشور جهان، بلیت های بازیهای جام جهانی خریداری شده و طبق پیش بینی ها ممکن است تا 350 هزار قطعه بلیت در این مرحله به فروش برسد.

نظر شما