اعلام بهای بلیت های جام ملتهای آسیا در استرالیا

۱۳۹۳/۰۱/۱۵ - ۱۶:۲۸:۱۷
کد خبر: ۱۷۶۵۳۹
کمیته برگزاری جام ملتهای آسیا در استرالیا بهای بلیت های این تورنمنت را اعلام کرد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، کمیته برگزاری مسابقات امیدوار است که هواداران از بسته های بلیت که امکان تماشای هر هفت دیدار یک شهر را فراهم می کند استقبال کنند.

بهای بسته های بلیت برای سیدنی که میزبان فینال است از 229 دلار شروع می شود. بهای این بسته های بلیت برای دیدارهای ملبورن 159 دلار ، بریسبن 139 دلار و کانبرا 109 دلار خواهد بود. نیوکاسل که میزبان چهار دیدار شامل نیمه نهایی است، بهای بسته بلیت های آن از 99 دلار شروع می شود.

مایکل براون مسئول اجرایی کمیته برگزاری جام ملتهای آسیا گفتک به منظور جذب تماشاگران نگه داشتن قیمت بلیت ها در حد معقول حیاتی است.

وی افزود:ما عمدا بهای بلیت ها را برای خانواده ها و کسانی که در جوامع چند فرهنگی زندگی می کنند و مایل به تماشای مسابقات متعدد هستند، معقول نگه داشتیم. با توجه به تعطیلی مدارس در آن زمان، در انتظار استقبال دهها هزار خانواده استرالیایی از این تورنمنت هستیم. 

براون ادامه داد: این تورنمنت فستیوال فوتبالی خواهد بود تاکنون در استرالیا برگزار نشده و تیم استرالیا با بهترین های آ سیا از جمله سه تیم راه یافته به جام جهانی شامل ‍ژاپن، کره جنوبی و ایران رقابت می کند.

بهای دیدار افتتاحیه استرالیا در ملبورن در روز نهم ژانویه برابر کویت که مراسم افتتاحیه را نیز شامل می شود از 69 دلار شروع می شود. بلیت سایر مسابقات گروهی استرالیا برابر عمان و کره جنوبی از 49 دلار شروع می شود.

بلیت فینال که 31 ژانویه در سیدنی برگزار می شود از 79 دلار تا 149 دلار است. دیدارهای نیمه نهایی در سیدنی و نیوکاسل 49 دلار برای هر فرد بزرگسال است. بهای بلیت دیدارهای یک چهارم نهایی از 29 دلار آغاز می شود و هیچ بلیتی بیشتر از 149 دلار عرضه نخواهد شد.

بسته های بلیت امکان تماشای تمام دیدارهای هر یک از پنج شهر میزبان رقابتها را فراهم می کند. سیدنی، ملبورن، بریسبن، کانبرا و نیوکاسل میزبان این رقابتها هستند. بهای بسته های بلیت از99 دلار برای چهار دیدار در نیوکاسل شروع می شود.
برای کودکان و دارندگان کارت تخفیف ، دیدار فینال 50/39 دلار، نیمه نهایی 50/24 دلار ؛ یک چهارم نهایی 50/14 دلار و دیدارهای غیر از مسابقات استرالیا 5 دلار خواهد بود.

فروش بلیت ها در دو دوره انجام می شود. مرحله اول برای بسته های بلیط در روز هفتم ماه مه برای خانواده فوتبال و 19 ماه مه برای عموم است و مرحله دوم برای بلیط های انفرادی در روز سوم ‍ژوئن برای خانواده فوتبال و 10 ژوئن برای عموم است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز