مانگالا: بعد از جام جهانی تصمیم می‌گیرم

۱۳۹۳/۰۲/۲۹ - ۱۶:۰۲:۰۲
کد خبر: ۱۸۹۰۰۲
مانگالا: بعد از جام جهانی تصمیم می‌گیرم
مدافع فرانسوی تیم پورتو تصمیم برای آینده‌اش را به بعد از جام جهانی موکول کرد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، مانگالا مدافع سیه چرده تیم پورتو که گفته می شود از سوی تیم های چلسی، منچسترسیتی و یونایتد پیشنهادهایی دارد، می خواهد تمرکزش را روی جام جهانی گذاشته و بعد از اتمام آن تیم آینده اش را انتخاب کند.

چلسی برای جذب این بازیکن باید با سیتی و پی اس جی به رقابت بپردازد، رقابتی که با توجه به سابقه خرج های این دو تیم، کمی ناعادلانه خواهد بود.

قیمت این بازیکن 35 میلیون پوند برآورد شده است که می تواند این قیمت برای یک مدافع کمی بالا بشمار آید.

مانگالا در مصاحبه ای با اسپورت گفت:"من تمرکزم روی جام جهانی است، پس از آن خواهیم دید که چه رخ خواهد داد. من این را به مدیر برنامه هایم گفتم که نمی خواهم چیزی از این اتفاقات تا پایان جام جهانی بدانم."

وی ادامه داد:" همه بازیکنان می خواهند در باشگاه های بزرگ باشند. من این فرصت را داشتم که جزوی از پورتو باشم، یکی از بزرگترین باشگاه های اروپا. چیزی که من را مشتاق خواهد کرد، فرصت قهرمانی است. پی اس جی در حال رشد کردن است و برای آنها آرزوی موفقیت می کنم."

او همچنین در خصوص صحبت دو باشگاه پورتو و سیتی نیز گفت:"پورتو با منچستر سیتی صحبت کرده است، اما باشگاه ها نتوانستند به توافق برسند. خواهیم دید در تابستان چه رخ خواهد داد."

هنگامی که از او پرسیده شد که بین چلسی و منچسترسیتی، کدام یک را ترجیح می دهد، مانگالا گفت:"چلسی یا سیتی؟ چلسی، چون در لندن است."

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز