امره کان در آستانه پیوستن به لیورپول

۱۳۹۳/۰۲/۲۹ - ۱۸:۲۹:۲۹
کد خبر: ۱۸۹۰۵۵
امره کان در آستانه پیوستن به لیورپول
هافبک دفاعی باشگاه بایرلورکوزن که به صورت قرضی از بایرن مونیخ به این تیم آمده در آستانه پیوستن به لیورپول انگلیس قرار دارد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، امره کان هافبک دفاعی باشگاه بایرلورکوزن که به صورت قرضی از بایرن مونیخ به این تیم آمده در آستانه پیوستن به باشگاه لیورپول انگلیس قرار دارد و حتی عنوان می شود این بازیکن با تیم انگلیسی به توافقات اولیه نیز رسیده است. 

براندن راجرز موفق شده با این بازیکن و موکلش به توافقات اولیه و شخصی برسد و همچنین توافقات لازم نیز با باشگاه لورکوزن نیز صورت پذیرفته است. روزنامه بیلد مدعی شده لیورپول موفق شده رضایت باشگاه لورکوزن را بر سر انتقال این بازیکن با یک قرداداد 4تا 5ساله و مبلغ 12 ملیون یورو بدست آورد.

بیلد همچنین عنوان می کند پپ سرمربی بایرن مونیخ نیز مشکلی با این امر ندارد و فعلا این بازیکن آلمانی-ترکیه ای که سابقه بازی ملی با تیم زیر 21 ساله های آلمان را در کارنامه خود نیز دارد، در برنامه های آینده وی جایی ندارد؛ بنابراین مشکل خاصی برای خرید این بازیکن از سوی لیورپول انگلیس باقی نخواهد ماند.

لیورپول امره کان را به احتمال زیاد جایگزین لوکاس لیوا هافبک دفاعی برزیلی خود می کند. باشگاه انگلیسی و براندن راجرز سرمربی ایرلندی لک لک های آنفیلد در ضمن به ژردان دیگر هافبک سویسی مونیخی ها نیز علاقه دارد و می خواهد پس از خرید قطعی امره کان با مقامات باشگاه بایرن مونیخ نیز در این زمینه وارد گفتگو شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز