شاگردانم را ستایش می‌کنم

کی‌روش: نود دقیقه جنگیدیم/ حالا نوبت آرژانتین است

۱۳۹۳/۰۳/۲۷ - ۰۵:۱۱:۴۳
کد خبر: ۱۹۶۰۳۶
کی‌روش: نود دقیقه جنگیدیم/ حالا نوبت آرژانتین است
سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان عملکرد شاگردانش را مورد تمجید قرار داد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، کارلوس کی روش بعد از اتمام دیدار مقابل نیجریه و تساوی برابر این تیم اظهار کرد: بازی خوبی را انجام دادیم و برای همه توپ ها تلاش کردیم و نود دقیقه جنگیدیم. عملکرد شاگردانم را ستایش می کنم و توانستیم خودمان را در جام نگه داریم.

وی گفت: در بازی اول به هدف مان رسیدیم و حالا نوبت آرژانتین است و به این دیدار فکر خواهیم کرد.

کی روش ادامه داد: بازیکنان نیجریه با خودشان فکر می‌کردند که راه‌حل چیست و آن موقع زمانی بود که باید حمله می‌کردیم. آنها به خودشان می‌گفتند که بازی سختی است. مهم‌ترین مساله این بود که ایران دفاع خوبی کرد و بازی منطقی ارائه داد. به نظر من هیچ یک از دو تیم شایسته برد نبودند و این امتیاز عادلانه بود.

سرمربی تیم ملی فوتبال در پاسخ به این سوال که چرا بر خلاف ایرانی‌ها نیجریه‌ای ها ناراحت بودند، عنوان کرد: این یک بازی فوتبال است. دیروز گفتم که ما از قاره‌ای آمدیم که امکاناتی که بقیه دارند را نداریم. ما ستاره‌های دنیا را نداریم. ما به خاطر تعهد و ذهنیت بازیکنان جشن می‌گیریم. آنها شایسته جشن و خوشحالی هستند. ما به دلیل محدودیت‌های اقتصادی نتوانستیم بازی‌های دوستانه زیادی داشته باشیم.

کی‌روش در پاسخ به سوالی درباره استفاده از حقیقی و عملکرد قابل قبول او گفت: در شش ماه گذاشته مشکلاتی داشتیم و دیدیم بازیکنان جایگاه‌شان را از دست داده بودند. ما شرایط همه را بررسی کردیم. سبک و استیل او بهتر از بقیه بود. خوشحالم که خوب کار کرد. او از دسته دوم آمده و تنها دو سه بازی ملی داشته است.

سرمربی تیم ملی در پایان خاطرنشان کرد: آنچه مهم است این است که بتوانیم علاوه بر گل نخوردن به گل هم دست پیدا کنیم. اما همچنان که دیروز گفتم هواداران باید شرایط تیم ایران را درک کنند. ما بازیکنی نداریم که در رئال مادرید یا لیورپول بازی کند. خیلی از بازیکنان ما تجربه را ندارند. با توجه به این مسائل است که می‌گویم خوب بازی کردیم. خیلی از بازیکنان ما مشکل مالی دارند. ما جلوتر از کره‌جنوبی به جام جهانی صعود کردیم. در شرایطی که قبلا در آسیا پنجم بودیم. این دلیلی است بر این که می‌گویم ایرانی‌ها شایسته احترام هستند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز