جام جهانی بیستم

بنتو: تاوان اشتباهاتمان را دادیم

۱۳۹۳/۰۳/۲۷ - ۱۵:۲۵:۱۸
کد خبر: ۱۹۶۱۲۹
بنتو: تاوان اشتباهاتمان را دادیم
سرمربی تیم ملی فوتبال پرتغال گقت: فکر می‌کنم بازیکنان ما تمرکز کافی برای این دیدار نداشتند.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، پرتغال با شکست تحقیرآمیز برابر آلمان جام جهانی را بد شروع کرد اما پائولو بنتو سرمربی پرتغال اعتقاد دارد که تیمش توانایی جبران این نتیجه را دارد.
 
بنتو پس از شکست سنگین تیمش برابر آلمان گفت: در حال حاضر بسیار ناراحتم. اصلا انتظار چنین شکست سنگینی را نداشتم. نتوانستیم توانایی خودمان را نشان دهیم و آلمان به خوبی ما را تحت فشار قرار داد.

بنتو در آنالیز بازی گفت: در نیمه نخست خوب نبودیم و به هیچ وجه نتوانستیم بازی خودمان را به نمایش بگذاریم اما در نیمه دوم رفته رفته توانستیم به بازی مسلط شویم. اشتباهات بزرگی در خط دفاع مرتکب شدیم. فکر می‌کنم بازیکنان ما تمرکز کافی برای این دیدار نداشتند و تاوان این را هم دادیم.

سرمربی پرتغال در پاسخ به عملکرد داور مسابقه گفت: من اینجا نیستم که درباره داوری صحبت کنم و هیچ اظهار نظری در این باره نخواهم کرد.

پرتغال در بازی برابر آلمان یک اخراجی و دو بازیکن مصدوم داد. په په اخراج شد و هلدر پوستیگا و فابیو کونترائو مصدومان پرتغال در این دیدار بودند آنچه سبب شده تا بنتو برای دیدار بعدی مجبور به تغییرات شود.

بنتو درباره تغییرات این تیم در جام جهانی گفت: قطعا در بازی‌های بعدی تیم را دچار تغییر و تحول خواهم کرد. دو بازیکنم مصدوم شدند، یک بازیکنم اخراج شد و به همین خاطر نیاز است که در بازی بعدی تیم را با چند تغییر به میدان بفرستم. هنوز دو بازی دیگر داریم و همه چیز به خودمان بستگی دارد.

نظر شما