جام جهانی بیستم

کورتوا: از این باخت خوشحالم!

۱۳۹۳/۰۴/۱۵ - ۱۴:۰۷:۳۵
کد خبر: ۲۰۱۱۳۱
کورتوا: از این باخت خوشحالم!
گلر تیم ملی فوتبال بلژیک گفت: صادقانه بگویم بلژیک موقعیت‌های زیادی نداشت.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، بلژیک در مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی 1-صفر از آرژانتین شکست خورد و از گردونه رقابت ها حذف شد با این وجود تیبات کورتوا گلر جوان بلژیک از این شکست خوشحال است!

کورتوا در این باره اظهار داشت: از این شکست ناراحت و ناامید شدم. اما از طرفی هم خوشحال هستم که عملکردمان در جام جهانی 2014 مطلوب بوده است. همه از باخت مقابل آرژانتین متأسف هستیم اما در دل این خوشی را نیز داریم که در رقابت‌های دیگر این جام خوب بازی کردیم و باعث خوشحالی هموطنان خود شدیم.

دروازه‌بان بلژیک از کیفیت بازی نیز انتقاد کرد: صادقانه بگویم بلژیک موقعیت‌های زیادی نداشت. آنها می‌دانستند مقابل تیمی سخت‌کوش و متحد بازی می‌کنند. برای همین پس از اینکه گل اول را به ثمر رساندند، با 9 بازیکن در نیمه خود خیمه زدند و فقط به مسی و ایگواین اجازه نفوذ می‌دادند.

وی ادامه داد: باید سر خودمان را بالا بگیریم و در آینده به سخت‌کوشی‌مان ادامه دهیم.به نظرم بعد از مسابقات یک جمع‌بندی در رابطه با عملکرد تیم ملی بایستی انجام شود. در صورتی که این کار را انجام دهیم بهتر می‌توانیم نقاط ضعف خود را شناسایی کرده و برای آینده بهتر آماده شویم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز