آنها با اقبال بلند و تجربه بالا به نیمه نهایی رسیده اند

فن‌بویتن: این آرژانتین تیم نیست

۱۳۹۳/۰۴/۱۵ - ۱۵:۴۲:۵۰
کد خبر: ۲۰۱۲۰۸
فن‌بویتن: این آرژانتین تیم نیست
مدافع تیم ملی بلژیک گفت:آرژانتین در این جام هیچ حریفی را با اختلاف بیشتر از یک گل شکست نداده است.

به گزارش سرویس ورزشی برنا بلژیک در مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی 1-صفر از آرژانتین شکست خورد و از گردونه رقابت ها حذف شد. دنیل فن بویتن مدافع باتجربه بلژیکی ها اعتقاد دارد که این شکست تنها به دلیل کم تجربگی رخ داده است.

فن بویتن اظهار داشت: بازی کردن مقابل تیم آرژانتین خیلی سخت نبود. ما به قدرت حریف نباختیم. بلکه به تجربه کمتر خودمان باختیم. آنها در طول 90 دقیقه هیچ برتری خاصی بر ما نداشتند و تنها با استفاده از تجربه و فرصت طلبی خود به گل رسیدند.

مدافع تیم ملی بلژیک اعتقاد دارد که آرژانتین در نیمه نهایی ناکامی بزرگی را تجربه خواهد کرد: این آرژانتین تیم بزرگی نیست. به مسیر صعود آنها نگاه کنید. آنها هیچ حریف بزرگی را پیش روی خود ندیده اند و با کمک بخت و اقبال و البته تجربه بالا توانسته اند بر رقیبان پیروز شوند. به نتایج آنها بنگرید. آرژانتین در این جام هیچ حریفی را با اختلاف بیشتر از یک گل شکست نداده است.

فن بویتن اعتقاد دارد هر تیمی برابر آرژانتین قرار گیرد، راحت آن را شکست می‌دهد: در مرحله نیمه نهایی دیگر خبری از حریفان کم تجربه و سطح پایین نیست. در این مرحله آرژانتین بالاجبار باید با تیمهای بزرگ مصاف بدهد و عمیقا اعتقاد دارم که آنها می توانند این آرژانتین را به راحتی شکست بدهند. تصور می‌کنم اگر در پایان جام آلمان مقابل آرژانتین قرارگیرد، آلمان می‌تواند براحتی آرژانتینی‌ها را شکست دهد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز