انتقام‌گیری مانشافت از ماتادور

دوئل ناتمام مسی و رونالدو

۱۳۹۳/۰۸/۲۸ - ۱۴:۱۱:۵۶
کد خبر: ۲۳۸۴۹۹
دوئل ناتمام مسی و رونالدو
دیشب مسابقات مهمی در نقاط مختلف دنیا انجام شد که در مهمترین بازی‌ها پرتغال، اسپانیا، ایتالیا، فرانسه و برزیل مقابل حریفان به برتری رسیدند.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، بازی های دوستانه بین المللی دیشب در اقصی نقاط دنیا برگزار شد و در مهمترین بازی ها تیم های پرتغال، آلمان، برزیل، ایتالیا و انگلستان حریفان خود را شکست دادند.

نتایج این بازی ها به شرح زیر است:

پرتغال 1-0 آرژانتین: همه منتظر دوئل مسی و رونالدو بودیم که با تفکرات محتاطانه دو مربی و بیرون کشیدن این دو فوق ستاره در بین نیمه جذابیت بازی تا حد زیادی کاهش یافت. بازی تقریبا در اختیار آلبی سلسته بود اما در نهایت این پرتغال بود که باز هم در دقایق تلف شده نیمه دوم به گل رسید و این بار رافائل گریروی 20 ساله تک گل تیمش را به ثمر رساند.

اسپانیا 0-1 آلمان: قهرمانان دو جام جهانی آخر در حالی به مصاف هم رفتند که 4 سال بود باهم جدالی نداشتند. ژرمن ها از سال 2003 موفق به شکست لاروخا نشده بودند و این بار با ترکیب نصفه و نیمه خود، تیم نصفه و نیمه اسپانیا را با گل دقیقه 89 تونی کروس شکست داد.

اسکاتلند 1-3 انگلستان: تقابل سنتی بریتانیایی ها در سلتیک پارک برگزار شد و در نهایت این سه شیرها بودند که موفق شدند ارتش تارتان را 3-1 شکست دهند و برد دلچسبی را به هواداران خود تقدیم کنند. الکس اوکسلاید شمبرلین(32) و وین رونی(47و85) گل های سفیدها را به ثمر رساندند و اندرو رابرتسون(83) تک گل تیم میزبان را وارد دروازه حریف کرد.
 
اتریش 1-2 برزیل: گویا برزیل با دونگا به روزهای آرام خود بازگشته است. سلسائو توانست یک برد خارج از خانه را در برابر اتریش کسب کند. داوید لوییز(64) و فیرمینو(83) برای برزیل و دراگوویچ(75پنالتی) برای اتریش موفق به گلزنی شدند. نکته جالب در این بازی تعویض شدن نیمار و تیاگو سیلوا بود که شماره 10 برزیل بازوبند را بر بازوی تیاگو سیلوا بست تا نشان دهد این دو باهم مشکلی ندارند.
 
فرانسه 1-0 سوئد: میزبان یورو 2016 در ورزشگاه ولودروم توانست با گل رافائل واران(83) تیم ملی سوئد را از پیش رو بردارد تا انتقام یورو 2012 را از زردهای اسکاندیناوی بگیرد. البته زلاتان ابراهیموویچ کاپیتان و ستاره سوئد در این بازی غایب بود تا دشان نفس راحتی از این بابت بکشد.

ایتالیا 1-0 آلبانی: آلبانی به خاطر تساوی با فرانسه با اعتماد به نفس فراوان به لوییجی فراری ایتالیا آمده بود. آن ها بازی خوبی را هم مقابل شاگردان کونته از خود به نمایش گذاشتند اما در نهایت استفان اوکاکای 25 ساله در دقیقه 82 گل پیروزی آتزوری را وارد دروازه بریشا کرد تا بازی با نتیجه 1-0 به پایان برسد.

نتایج دیگر بازی‌های سه‌شنبه:

ژاپن 2-1 استرالیا
تایلند 2-0 نیوزلند
چین 0-0 هندوراس
اسلواکی 2-1 فنلاند
بلاروس 3-2 مکزیک
یونان 0-2 صربستان
اسلوونی 0-1 کلمبیا
استونی 1-0 اردن
رومانی 2-0 دانمارک
اوکراین 0-0 لیتوانی
مجارستان 1-2 روسیه
ایرلند 4-1 آمریکا
لهستان 2-2 سوئیس
شیلی 1-2 اروگوئه
پاناما 0-0 کانادا
پرو 2-1 پاراگوئه

بازی مراکش و زیمباوه هم به تعویق افتاد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز