بازی مقابل کره کار سختی است

اولاریو: باید به شیوه‌ای متفاوت رفتار کنیم

۱۳۹۳/۱۰/۲۳ - ۲۲:۲۵:۰۰
کد خبر: ۲۵۳۶۸۰
اولاریو: باید به شیوه‌ای متفاوت رفتار کنیم
سرمربی تیم ملی عربستان گفت: دست به این تغییرات می‌زنیم.

به گزارش سرویس ورزشی برنا کاسمین اولاریو سرمربی تیم ملی عربستان پیش از دیدار با کره‌شمالی در جام ملت‌های آسیا اعلام کرد که شاگردانش هنوز شانس صعود به مرحله یک‌چهارم نهایی را دارند.

اولاریو پیش از دومین دیدار تیمش در جام ملت‌های آسیا مقابل کره‌شمالی در گروه B جام ملت‌های آسیا اظهار داشت: پس از اولین بازی در مرحله گروهی می‌دانیم که باید دقیقا چه کاری انجام دهیم. تنها یک راه داریم و پیروزی در این مسابقه بسیار مهم است. تلاش کردیم تا به بازیکنان انگیزه بدهیم که هنوز شانس دارند. هنوز چیزی را از دست نداده‌ایم. اولین بازی در دستان ما بود و می‌توانستیم نتیجه بازی را عوض کنیم و برنده شویم و با بدشانسی باختیم.

وی ادامه داد: اگر به مالکیت توپ نگاه کنید، پاسکاری و دوندگی بازیکنان ما مقابل چین را ببینید، همه به سود ما بوده اما بدشانسی ما بود که نتوانستیم نتیجه بگیریم. آنها باید به خودشان باور داشته باشند و بهتر بازی کنند.

سرمربی تیم ملی فوتبال عربستان خاطرنشان کرد: دو بازی مقابل چین در مرحله مقدماتی را دیدم و هر دو بازی با هم متفاوت بودند و به همین دلیل است که دست به این تغییرات می‌زنیم. می‌خواهیم مطمئن شویم که تلاش می‌کنیم قدرت بیشتری به دست آوریم و گل‌های بیشتری بزنیم. هر بازی استراتژی خودش را دارد و به همین دلیل است که باید با این بازی به شیوه‌ای متفاوت رفتار کنیم.

وی اضافه کرد: حمله و دفاع را برای این بازی آماده می‌کنم و این مهم است که یک قضاوت خوب را ببینیم زیرا ما تنها بازی نمی‌کنیم. با یک حریف بازی می‌کنیم و اگر آنها به ما اجازه بدهند، بازی می‌کنیم. آمار بازی بیشتر به سود ما بود و در هر بازی تمام تیم را برای حمله و دفاع آماده می‌کنیم.

سرمربی تیم ملی فوتبال عربستان تأکید کرد: کره شمالی تیمی است که شکست دادنش کار سختی است. آنها در آخرین بازی شکست خوردند اما بازی مقابل کره کار سختی است و این تیم بازی منسجمی دارد و عالی دفاع می‌کند؛ همچنین تلاش می‌کند تا روی ضد حملات بازی کند.

وی گفت: این به ما و شیوه بازی ما بستگی دارد. همه چیز در دستان ما است. امیدوارم بتوانیم انگیزه واراده‌مان را حفظ کنیم و فرصت‌هایی که خلق می‌کنیم و امیدمان را از دست ندهیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز