تجربه گرانبهایی از جام ملت ها کسب کردیم

حسن: فوتبال متفاوتی را در این بازی به نمایش گذاشتیم

۱۳۹۳/۱۰/۳۰ - ۲۲:۱۹:۲۴
کد خبر: ۲۵۵۶۶۲
حسن: فوتبال متفاوتی را در این بازی به نمایش گذاشتیم
سرمربی تیم ملی فلسطین گفت: درس‌های زیادی برای یادگرفتن در این مسابقات بزرگ وجود دارد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا احمد الحسن سرمربی تیم ملی فلسطین اعتراف کرد که که قبل از شروع بازی‌های جام ملت‌های آسیا می‌دانست که تیمش شانسی برای صعود از مرحله گروهی ندارد.

احمد حسن پس از شکست دو بر صفر تیمش مقابل عراق در آخرین بازی خود در مرحله گروهی رقابت‌های جام ملت‌های آسیا و تحمل سه شکست در سه بازی مرحله گروهی اظهار داشت: پیش از مسابقات می‌دانستیم که شانس بسیار کمی برای رسیدن به مرحله بعد داریم بنابراین هیچ فشاری روی ما نبود.

وی افزود: فکر می‌کردیم این بازی‌ها فرصتی برای چهره‌های جدید باشد تا شانس‌شان را امتحان کنند. توفیق برای مثال یک دروازه‌بان فوق‌العاده است و ما این را بسیار خوب می‌دانیم. آینده او در این تیم روشن است. انتظار داریم او در آینده نقش مهمی در تیم ملی فوتبال فلسطین داشته باشد.

سرمربی تیم ملی فوتبال فلسطین خاطرنشان کرد: نوع متفاوتی از فوتبال را در این بازی به نمایش گذاشتیم و نتیجه بهتری در مقایسه با دو بازی قبلی مقابل ژاپن و اردن گرفتیم. معتقدم که همه در تیم من عملکردی بسیار خوب داشتند. قبل از مسابقات می‌دانستیم که با تیم‌هایی بازی می‌کنیم که رده‌بندی خوبی در رنکینگ فیفا دارند و بسیار بهتر از ما هستند. تجربه بسیار گرانبهایی برای آینده تیم به دست آوردیم.

وی اضافه کرد: درس‌های زیادی برای یادگرفتن در این مسابقات بزرگ وجود دارد. تجربه بازیکنانی که در استرالیا در سه مسابقه به میدان رفتند، قطعا بسیار بهتر از قبل شده است و انعکاس آن را می‌توانید در آینده ببینید. این اولین حضور فلسطین در مسابقات بود و من فکر می‌کنم این آغاز فوتبال فلسطین است و نه پایان کار آن.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز