آنچلوتی: از باخت بارسا شگفت زده شدم

۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۱۳:۱۴:۰۶
کد خبر: ۲۶۴۸۱۲
آنچلوتی: از باخت بارسا شگفت زده شدم
سرمربی ایتالیایی کهکشانی‌ها اعتراف کرد که بازی خارج از خانه تیمش برابر الچه با توجه به شکست بارسلونا اهمیت ویژه‌ای برای آنها داشته است.
به گزارش سرویس ورزشی برنا،کارلو آنچلوتی پس از پیروزی 2 بر صفر تیمش در خانه الچه که حاشیه امنیت کهکشانی‌ها در صدر جدول لالیگا را به 4 امتیاز افزایش داد، به ابراز رضایت از عملکرد شاگردان خود پرداخت و گفت: با توجه به اتفاقی که روز قبل از بازی ما رخ داد (شکست خانگی بارسلونای رده دومی برابر مالاگا)، این بازی برای ما مهم بود و سبب شد که فاصله‌مان را با بارسلونا افزایش دهیم. از هر نظر خوب کار کردیم و با چنین رویکردی بازی‌های فراوانی را خواهیم برد.

وی ادامه داد: تیم واقعاً درک کرد که این بازی برایش چقدر اهمیت دارد و همه بازیکنان واقعاً کار کردند. تیم ذره‌ذره پیشرفت کرد و از نظر آمادگی بدنی هم اکنون در وضعیت مناسبی قرار دارد. باید به این روند ادامه دهیم. در توانایی تیمم شک نداشتم چرا که در نیمه اول هم نمایش بسیار خوبی ارائه کردیم. بازی تحت کنترل ما قرار داشت.

آنچلوتی درباره پیشرفت رئال مادرید نسبت به چند بازی اخیر این تیم، گفت: برای همه کاملاً واضح است که پس از شکست برابر اتلتیکو روند خوبی را در پیش گرفته‌ایم و اکنون سه بازی بدون گل خورده داشته‌ایم. این بدان معناست که تیم دفاع خوبی دارد. ما به حریفان خود موقعیت‌های زیادی نداده‌ایم، نه امروز، نه در بازی چهارشنبه برابر شالکه.

بازی رئال در خانه الچه، ‌یکصدومین بازی این تیم تحت هدایت کارلو آنچلوتی بود. او در این خصوص اظهار داشت: در این مدت خوب کار کرده‌ایم و حتی باید برای 100 بازی آینده پیشرفت کنیم. الچه تیم با کیفیتی است اما ما هم خوب دفاع کردیم و به این تیم اجازه ندادیم در ضدحملات به ما ضربه بزند. الچه تیمی منظم و باانگیزه است. این تیم به اندازه کافی مهره دارد که در لالیگا بماند.

یکی از مهمترین اتفاقات بازی کهکشانی‌ها برابر الچه، درخشش ایسکو بود که تحسین بسیاری را برانگیخت. کارلتو در تمجید از هافبک اسپانیایی تیمش که پاس گل دوم رئال را به کریستیانو رونالدو داد، عنوان کرد: ایسکو در حال ارائه بازی‌هایی بی‌نهایت خوب است و بازی به بازی سطح عملکردش بالا می‌رود و کیفیت و انسجام بیشتری نشان می‌دهد. گفتن اینکه اگر همه بازیکنان‌مان آماده شوند، او باز هم بازی خواهد کرد سخت است. من به وقتش درباره به میدان رفتن یا نرفتن او تصمیم‌گیری خواهم کرد.

ورود خسه به میدان به جای کریم بنزما در آخرین دقیقه بازی، یکی از اتفاقاتی بود که تعجب خبرنگاران را برانگیخت. سرمربی ایتالیایی کهکشانی‌ها دلیل این تعویض را اینگونه توضیح داد: این تعویض قرار بود سه دقیقه زودتر صورت بگیرد اما توپ خارج از زمین نرفت و خسه مجبور شد تنها 25 ثانیه در میدان حضور داشته باشد.

شکست شنبه شب بارسلونا در خانه برابر مالاگا، آخرین موضوعی بود که آنچلوتی به آن اشاره کرد و گفت: باخت بارسا مرا غافلگیر کرد چون این تیم اخیراً روی فرم آمده بود. حالا ما حاشیه امنیت بیشتری داریم اما قهرمان این لیگ در هفته آخر مشخص خواهد شد.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز