اجازه خروج از منچسترسیتی صادر شد

ته‌وز: خودم برای آینده‌ام تصمیم می‌گیرم

۱۳۹۰/۰۳/۱۶ - ۱۳:۴۰:۰۰
کد خبر: ۵۴۳۶۲
ته‌وز: خودم برای آینده‌ام تصمیم می‌گیرم
کاپیتان منچسترسیتی می گوید مالک اماراتی باشگاه به وی گفته است که می تواند این تیم را ترک کند.

به گزارش سرویس ورزشی برنا و به نقل از اخبار جهان، در اواسط همین فصل بود که کارلوس ته‌وز از مسوولان باشگاه منچسترسیتی تقاضا کرد تا به وی اجازه ترک این باشگاه را بدهند، اما صحبت های روبرتو مانچینی و تلاش های دیگران باعث شد تا این بازیکن جنجالی تا پایان فصل در سیتی بماند. حالا پس از قهرمانی این تیم در جام حذفی بار دیگر ته وز دوری از خانواده اش را که در کنار او زندگی نمی کنند، بهانه کرد تا از این تیم جدا شود.

ته‌وز که این روزها آینده اش در هاله ای از ابهام قرار دارد، درباره ادامه همکاری با سیتی گفت: شیخ منصور برای نگه داشتنم در سیتی فداکاری های زیادی انجام داد و اگر بخواهم در این تیم بمانم تنها به خاطر او است. او مرا خریده و مرا نگه داشته است، اما در حال حاضر وی به من گفته است آن کاری را انجام بدهم که با آن خوشحال می شوم.

این مهاجم آرژانتینی در ادامه عنوان کرد: وی به من گفته که اگر می خواهم بروم، می توانم سیتی را ترک کنم. هیچ ضرب الاجلی برایم تعیین نشده است. در ماه دسامبر وی پیشنهاد تمدید قرارداد را ارائه داد، اما من نمی خواستم قراردادم را تمدید کنم. در پایان فصل هم آنها قراردادی جدیدی را پیشنهاد کردند، اما در حال حاضر نمی دانم چگونه باید آن را بپذیرم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز