رویایم به حقیقت پیوست

جوکوویچ: بهترین روز زندگی‌ام را سپری کردم

۱۳۹۰/۰۴/۱۳ - ۱۳:۰۷:۱۸
کد خبر: ۶۰۹۰۲
جوکوویچ: بهترین روز زندگی‌ام را سپری کردم
قهرمان مسابقات تنیس ویمبلدون عنوان کرد که یکی از بهترین بازی های عمرش را مقابل رافائل نادال انجام داد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا و به نقل از یورو اسپورت، نوواک جوکوویچ با پیروزی 3-1 مقابل رافائل نادال اسپانیایی به قهرمانی سومین گرنداسلم سال یعنی ویمبلدون دست یافت و این عنوان را برای نخستین بار به خود اختصاص داد. اگرچه وی در چهار فینال گذشته سال 2011 برابر نادال در همه آنها به برتری رسیده بود، اما نتیجه گرفتن در این فینال مهم برای وی اهمیت بیشتری داشت.

این تنیسور صرب که اکنون به عنوان مرد شماره یک تنیس جهان شناخته می شود و پس از سال ها جای نادال را گرفته، درباره بازی اش مقابل نادال گفت: این بهترین روز زندگی ام بود. همیشه رویایم این بود که قهرمانی این رقابت ها را بدست بیاورم. وقتی شما مقابل بهترین تنیسور دنیا قرار می گیرید، باید بهترین بازی و عملکردتان را داشته باشید و من فکر می کنم که در این بازی اینگونه بودم. فکر می کنم این بهترین بازی ام بر روی زمین چمن بود.

باید خاطر نشان کرد که نادال برای اولین بار در فینال گرنداسلم ها مغلوب حریفی به جز راجر فدرر شد. ضمن آنکه نکته جالب رقابت های امسال این بود که در هر دو بخش زنان و مردان دو تنیسوری قهرمان شدند که پیش تر هیچ گاه به فینال رقابت های ویمبلدون راه نیافته بودند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
تبلیغات متنی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز