توقف سیتی در هفته پنجم لیگ برتر انگلیس

منچستریونایتد ۳ - چلسی ۱؛ شاهکار تورس مقابل دروازه خالی شیاطین سرخ

۱۳۹۰/۰۶/۲۸ - ۱۳:۳۴:۱۹
کد خبر: ۷۷۳۲۱
منچستریونایتد ۳ - چلسی ۱؛ شاهکار تورس مقابل دروازه خالی شیاطین سرخ
مهاجم اسپانیایی چلسی به رغم به ثمر رساندن تنها گل تیمش مقابل منچستریونایتد، یک بار توپ را در مقابل دروازه خالی به بیرون زد تا شرایط را برای پیروزی شیاطین‌سرخ فراهم نماید.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، در حساس ترین بازی این هفته فوتبال اروپا و در ورزشگاه اولدترافورد تیم های منچستریونایتد و چلسی به مصاف هم رفتند که طی آن میزبان سرخ پوش با نتیجه 3-1 حریف آبی پوش خود را شکست داد تا با 15 امتیاز به تنهایی در صدر جدول رده بندی قرار بگیرد.

در این مسابقه اسمالینگ در دقیقه 8، نانی در دقیقه 37 و رونی در دقیقه 45 برای میزبان و تورس در دقیقه 46 برای میهمان موفق به گلزنی شدند.

در این مسابقه چند اتفاق جالب نیز رخ داد که از آن جمله می توان به لیز خوردن وین رونی به هنگام زدن ضربه پنالتی و از دست رفتن این فرصت اشاره کرد. همچنین فرناندو تورس که توانست دومین گل خود در بیست و دومین بازی اش برای چلسی را به ثمر برساند، در اواخر بازی و در حالی که ده خیا دروازه بان حریف را نیز از پیش رو برداشته بود، توپ را در مقابل دروازه خالی منچستر به بیرون زد.

در دیگر بازی های دیروز تیم منچسترسیتی برابر فولهام با تساوی 2-2 متوقف شد، لیورپول با نتیجه 4-0 مغلوب میزبانش تاتنهام شد و ساندرلند نیز با همین نتیجه بر استوک سیتی غلبه کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز