مانچینی: ایکاش امروز لیگ تمام می شد!

۱۳۸۹/۱۰/۲۶ - ۱۳:۱۸:۰۰
کد خبر: ۸۰۳۰
مانچینی: ایکاش امروز لیگ تمام می شد!
سرمربی تیم منچسترسیتی عملکرد بازیکنانش در ده دقیقه انتهایی بازی روز گذشته مقابل وولوز را مورد انتقاد قرار دارد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا و به نقل از آسوشیتدپرس، منچسترسیتی روز گذشته درحالیکه با نتیجه 4-1 از وولوز پیش بود، در نهایت به پیروزی 4-3 دست پیدا کرد.


مانچینی با بیان اینکه در این بازی بازیکنانش در شرایط اوج قرار نداشتند، گفت: فکر می کنم دیدار مشکلی برای ما بود و من این موضوع را به بازیکنانم گفته بودم. در 20 دقیقه ابتدایی بسیار کند بودیم و در 15 دقیقه انتهایی نیمه نخست تحت فشار قرار گرفتیم. در نیمه اول  مشکلات زیادی داشتیم اما در نیمه دوم واقعا خوب کار کردیم. در ده دقیقه پایانی نیز فکر کردیم که همه چیز تمام شده و تمرکز خود را از دست دادیم.


این مربی ایتالیایی در ادامه در مورد اولین بازی ادین ژکو در سیتی گفت: فکر می کنم او خوب بازی کرد. این نخستین بازی وی طی چهل روز گذشته بود. این اولین حضور وی در این تیم بود و باید پیشرفت بیشتری داشته باشد امابا این حال نشان داد که بازیکن خوبی است. مااکنون صدرنشین هستیم و آرزو دارم که امروز لیگ به پایان برسد چراکه هواداران سیتی شایسته این جایگاه هستند. با این حال راه زیادی تا پایان لیگ باقی مانده است و امکان دارد اشتباهاتی را که در ده دقیقه پایانی این بازی انجام دادیم، باز هم انجام دهیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز