اگر داوران عملکرد یکسانی برای تیم ها داشته باشند

مورینیو: قهرمانی لالیگا برای هیچکس نیست

۱۳۸۹/۱۰/۲۷ - ۱۲:۵۵:۰۰
کد خبر: ۸۴۴۰
مورینیو: قهرمانی لالیگا برای هیچکس نیست
سرمربی رئال مادرید از عملکرد داور در دیدار دیشب برابر آلمریا ابراز نارضایتی کرد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، رئال مادرید شب گذشته برابر آلمریا 1-1مساوی کرد تا فاصله اش با تیم صدرنشین بارسلونا به چهار امتیاز افزایش پیدا کند.

خوزه مورینیو در کنفرانس خبری اظهار داشت: دو امتیاز مهم را از دست داد، ما همیشه پیروز بودیم، اما در این دیدار نتوانستیم سه امتیاز را کسب کنیم. در ریتم همیشگی بازی نکردیم. آلمریا خیلی خوب دفاع کرد و سازماندهی خوبی داشت. 

سرمربی رئال درباره عمکلرد داور مسابقه عنوان کرد: در شرایط عادی اگر داوران کار خود با معیارهای یکسان برای همه تیم ها انجام بدهند، لالیگا برای هیچکس نیست. ما نیمه راه را طی کردیم و در نیم فصل دوم باید کسری امتیازات را جبران کنیم.


مورینیو افزود: هیچ وقت درباره عملکرد داوران اعتراضی نداشته ام. ترجیح می دهم به خوبی با آنها صحبت کنم، درست به مانند آنچه در دیدار با اتلتیکومادرید رخ دادو گل حریف در شرایط آفساید به ثمر رسید. "پرز لاسا" را از اولین روزیکه به اسپانیا آمدم، می شناسم.همه ما در این مدت تغییر کرده ایم، اما پرز سال 2011 دقیقا همان داور سال 1996 است.

او در پایان گفت: فکر می کنم تا به اینجای فصل خوب کار کرده ایم. ما 15 بردریال دو مساوی و تنها یک باخت داشته ایم،اما اینها برای قهرمانی کافی نیست.امیدواریم این شرایط را در نیم فصل دوم بهبود ببخشیم.

نظر شما