رهبر معظم انقلاب در دیدار با نخست وزیر سوریه:

دادن سلاح به گروه‌های مخالف در هر كشوری و حمایت از آنها شرایط مشابه سوریه را ایجاد می‌کند

۱۳۹۱/۰۶/۱۰ - ۱۹:۳۸:۲۶
کد خبر: ۱۰۱۳۰۵
دادن سلاح به گروه‌های مخالف در هر كشوری و حمایت از آنها شرایط مشابه سوریه را ایجاد می‌کند
رهبر انقلاب اسلامی،‌ دادن سلاح به گروه‌های مخالف در هر كشوری و حمایت مالی و تبلیغاتی از آنها را زمینه ساز به‌وجود آمدن شرایطی همچون سوریه دانستند.

به گزارش سرویس سیاسی برنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی مقام معظم رهبری، حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی امروز (جمعه) در دیدار نخست وزیر سوریه و هیأت همراه، عامل اصلی و پشت پرده قضایای دردآور سوریه را آمریكا و رژیم صهیونیستی دانستند و تأكید كردند: جنبش عدم تعهد قطعاً بیش از آمریكا، ناتو و برخی كشورهای اروپایی، حق ورود سیاسی به مسائل سوریه را دارد.

ایشان ادامه وضعیت كنونی سوریه و كشتار مردم این كشور را غیرقابل قبول خواندند و افزودند: مقصر اصلی در قضایای سوریه كسانی هستند كه زمینه ارسال سیل گونه سلاح به داخل سوریه و حمایت مالی از گروه‌های بی مسوولیت را به‌وجود آورده‌اند.

رهبر انقلاب اسلامی،‌ دادن سلاح به گروه‌های مخالف در هر كشوری و حمایت مالی و تبلیغاتی از آنها را زمینه ساز بوجود آمدن شرایطی همچون سوریه دانستند و تأكید كردند: اگر امروز به مخالفان سیاست‌های دولت‌های اروپایی نیز كه اقدام به برپایی تظاهرات می‌كنند، پول و سلاح داده شود، قطعاً وضعیت كنونی سوریه در این كشورها نیز به‌وجود خواهد آمد.

حضرت آیت الله خامنه‌ای با تأكید بر اینكه دولت سوریه، در قضایای كنونی مورد ظلم واقع شده است، افزودند: دولت سوریه باید ضمن گرفتن هرگونه بهانه از مخالفان و بهانه جویان و ادامه اصلاحات سیاسی، واقعیت شرایط و پشت پرده توطئه در سوریه را برای افكار عمومی ملت‌های عرب تشریح و افشاء كند.

در این دیدار آقای وائل نادر الحلقی نخست وزیر سوریه ضمن قدردانی از مواضع جمهوری اسلامی ایران و ابلاغ سلام آقای بشار اسد رئیس جمهور سوریه، گزارشی از آخرین وضعیت این كشور ارائه كرد.

آقای الحلقی با تأكید بر لزوم فعال شدن جنبش عدم تعهد در موضوع سوریه گفت: دولت سوریه مصمم به مقابله با گروه‌های تروریستی و پاكسازی مناطق مختلف از این گروه‌ها و همزمان ادامه اصلاحات سیاسی و گفت‌وگوهای ملی است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز