نماینده اسبق مجلس در گفت‌و‌گو با برنا

سرلوحه قرار دادن دوران دفاع مقدس در شرایط حال حاضر ضروری است

۱۳۹۱/۰۷/۰۵ - ۱۵:۲۱:۳۰
کد خبر: ۱۰۳۱۱۸
سرلوحه قرار دادن دوران دفاع مقدس در شرایط حال حاضر ضروری است
رامین گفت: شناخت دوران دفاع مقدس و الگوبرداری از آن زمان در شرایط حال حاضر می‌تواند در پیروزی ما نقش موثری داشته باشد.

شاهرخ رامین نماینده اسبق مردم دماوند و فیروز کوه در گفت‌و‌گو با خبرنگار سیاسی برنا در ارتباط با گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: ملت سرافراز ایران با تکیه بر ارزش‌ها و هدایت‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران، از مشکلات و سدهای بسیاری که در مقابل خود داشتند عبور کرده و در هر عبور حماسه‌ای را خلق کرده است و هر حماسه‌ای توانسته چراغ راهنمایی برای خلق حماسه‌های بعدی باشد. 

نماینده اسبق مردم دماوند و فیروزکوه ادامه داد: با الگوبرداری از دوران دفاع مقدس اراده و انگیزه ما برای پیشرفت دو چندان خواهد شد.

رامین به بخشی از سخنان رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و گفت: آن چیزی که در حال حاضر واقعیت دارد این است که ما در جنگ و مبارزه هستیم. در یک مبارزه همان‌طور که دشمن برای ما مضیقه ایجاد می‌کند ما هم در مقابل آن‌ها تنگناهایی را ایجاد خواهیم کرد.

وی با اشاره به این مطلب که شناخت دوران دفاع مقدس و الگوبرداری از آن زمان در شرایط حال حاضر می‌تواند در پیروزی ما نقش موثری داشته باشد، اظهار داشت: هر زمان که توانستیم با تکیه بر ارزش‌ها، باورها، توکل به خدا، الگوبرداری از سال‌های دوران دفاع مقدس و با توجه به تهدیدات نظامی علیه ایران که تنها یک بلف سیاسی است، به این مهم باید اشاره کرد که در حال حاضر ایران از نظر دفاعی و نظامی قوی‌تر از سال‌های گذشته شده است.

نظر شما