سرپرست اداره اوقاف استان تهران:

بصیرت مردم حماسه ۹ دی را آفرید

۱۳۸۹/۱۰/۰۷ - ۱۷:۰۹:۰۰
کد خبر: ۱۰۵۸
بصیرت مردم حماسه ۹ دی را آفرید
سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه استان تهران گفت: مردم با توجه به فرمایشات رهبر فرزانه انقلاب توانستند با بصیرت از فتنه 9 دی سربلند بیرون آیند.
به گزارش خبرنگار اجتماعی برنا، حسین احمدیان در مراسم تودیع و معارفه سرپرست اداره اوقاف شهرستان شمیرانات با بیان این مطلب اظهار داشت: حماسه عظیم 9دی سال گذشته و حرکت عظیمی که به پشتبانی از ولایت، امامت و رهبری صورت گرفت، توانست فتنه ننگینی که توسط چهره های منحرف به قصد نفاق شکل گرفته بود را در هم بشکند.

سرپرست اداره اوقاف استان تهران افزود: یکی از بحث های مهمی که در چند سال گذشته در سخنان رهبر فرزانه انقلاب به چشم می خورد بحث عوام و خواص است که باید متوجه هشدارهای مقام رهبری باشند.

مدیرکل اداره اوقاف استان تهران در ادامه با تاکید به محور بصیرت که یکی از فرمایشات رهبر فرزانه انقلاب است خاطر نشان کرد: یکی از اساسی ترین نکاتی که در بحث نهضت امام حسین(ع)تحلیل گران به آن می پردازند بی بصیرتی و بی دقتی خواص و عمل نکردن به وظایفشان است که امروزه نیز  این امر در ایران مطرح است.

احمدیان در ادامه تصریح کرد: آگاهی، بصیرت، هوشیاری و بیداری از جمله نکاتی است که باید مدیران و مسئولان در نظام جمهوری اسلامی ایران با دقت به آن بپردازند و سرلوحه کارهای خود قرار دهند تا بتوانند از بحران های موجود سلامت بیرون بیایند.

وی در ادامه با بیان بصیرت عظیم مردم در فتنه سال 88 افزود: مدیریت و درایت رهبر فرزانه انقلاب تاکنون توانسته کشور را از بحران های چند ساله انقلاب تا به امروز نجات دهد.این در حالی است که حضور پرشور مردم در آن حماسه مشت محکمی بر دهان استکبار و فتنه جویان بود.

مدیرکل اداره اوقاف استان تهران خاطر نشان کرد: در سال گذشته بسیاری از بزرگان و رهبران ما که مدعی هدایت مسائل مهم کشور بودند از بصیرت به دور مانده و در اظهار نظرهای خود دچار انحراف و گمراهی شدند.

احمدیان در ادامه مسئولیت ها را در سازمان اوقاف و امور خیریه بسیار مهم برشمرد و گفت: مسئولان در این دستگاه با پول و نذورات مردم همچنین امامزاده ها و اموال یتیمان و بی سرپرستان به ویژه اهل بیت (ع) در ارتباط هستند. لذا تکلیفی که برعهده مدیران این دستگاه گذاشته شده است بسیار خطیر  بوده و نیاز به دقت و بصیرت دارد.

حجت السلام حسین احمدیان در پایان این جلسه با تقدیر از مدیر سابق اداره اوقاف شهرستان شمیرانات عبدالجواد شمس الدین این مسئولیت خطیر را به حجت السلام روح الله گلزاری سرپرست سابق اداره اوقاف شهر ری واگذار کرد و خواستار تعامل و همدلی وی با مردم و مسئولان شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز