مدیر کل ورزش و جوانان استان البرز خبر داد

ایجاد سه مرکز مشاوره در جهت تحکیم بنیان خانواده طی ۶ ماه گذشته

۱۳۹۱/۱۲/۲۲ - ۱۵:۰۰:۴۶
کد خبر: ۱۱۵۹۳۷
ایجاد سه مرکز مشاوره در جهت تحکیم بنیان خانواده طی ۶ ماه گذشته
مدیر کل ورزش و جوانان استان البرز گفت: در 6 ماهه گذشته در حوزه جوانان اقدمات خوبی همچون ایجاد سه مرکز مشاوره در جهت تحکیم بنیان خانواده صورت گرفته است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی برنا، علیرضا جوانمردی مدیر کل ورزش و جوانان استان البرز در مراسم افتتاحیه اعزام سراسری جوانان به اردوهای راهیان نور با بیان این مطلب که استان البرز جزو برجسته ترین کشور است اظهار داشت: قریب به 38 درصد جمعیت این استان جوان هستند که در رده سنی 16 تا 34 سال هستند.

وی افزود: با تشکیل وزارت ورزش و جوانان چارچوب اصلی بخش حوزه جوانان و فرهنگی استان البرز شکل گرفت و اقدامات خوبی در 6 ماهه دوم سال را شاهد بودیم.

مدیر کل ورزش و جوانان استان البرز خاطر نشان کرد: در حال حاضر 80 سمن در استان البرز به ثبت رسیده است که 65 مورد آن فعالیت جدی در حوزه جوانان دارند همچنین 22 سمن از طریق سازمان بهزیستی به ثبت رسیده است.

جوانمردی با اشاره به این مطلب که در 6 ماهه گذشته در حوزه جوانان اقدمات خوبی در استان البرز صورت گرفته است، تصریح کرد: اعزام فعال سازمان‌های مردم نهاد به منظور گذراندن دوره‌های تربیت مربی، اعزام 100 نفر به اردوهای جهادی، ایجاد سه مرکز مشاوره در جهت تحکیم بنیان خانواده، طرح آشنایی با مراجع نظام تقلید برای جوانان، توزیع 200 فلش کارت آموزش پیش از ازدواج و فرزند پروری، برگزاری ایده‌های نو به‌منظور ترویج توسعه مشارکت‌های اجتماعی جوانان، برگزاری همایش بصیرت در سایه ولایت، رونمایی از دو کتاب سبک زندگی اسلامی ایرانی و کتاب تولید ملی و سرمایه ایرانی که برگرفته از بیانات معظم رهبری از جمله این اقدامات بوده است.

وی با توجه به این مطلب که اعزام سراسری اردوهای راهیان نور و گردشگری هویتی امروز به‌صورت رسمی آغاز شد، گفت: امروز استان البرز 280 نفر از جوانان که مرتبط با سازمان‌های مردم نهاد هستند به مناطق جنوبی اعزام خواهد کرد. همچنین در طرح اردوهای گردشگری هویتی به‌منظور آشنایی با دستاوردهای نظام انقلاب اسلامی 80 نفر به شهرهای قم و فارس اعزام خواهند شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز