با حضور وزیر ورزش صورت گرفت؛

معرفی برگزیدگان بخش جوانان با توانایی خاص جشنواره علی اکبر(ع)

۱۳۹۲/۰۳/۰۷ - ۱۳:۱۳:۵۵
کد خبر: ۱۲۳۷۶۲
معرفی برگزیدگان بخش جوانان با توانایی خاص جشنواره علی اکبر(ع)
برگزیدگان جشنواره حضرت علی اکبر(ع) ویژه جوانان دارای توانایی‌های خاص با حضور وزیر ورزش و هم چنین وزیر کار و رفاه اجتماعی معرفی شدند.

به گزارش سرویس اجتماعی برنا، محمد عباسی وزیر ورزش و جوانان و اسدا...عباسی وزیرتعاون، کار و رفاه اجتماعی از جوانان معلول و دارای توانایی‌های خاص در رشته‌های بخش‌های مختلف علمی، هنری، ورزشی و ... تجلیل کردند.

جشنواره حضرت علی اکبر(ع) ویژه جوانان دارای توانایی‌های خاص شب گذشته در محل مجتمع زیتون تهران با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و همچنین وزیر ورزش و جوانان، معاونان و مشاوران وزیران دو وزارتخانه، معاون وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، رئیس سازمان بهزیستی کشور، رئیس انجمن حمایت از حقوق معلولان ایران، مدیرکل تعاون، کار ورفاه اجتماعی استان تهران برگزارشد.
 
وحید حاج عبدالعلی کارشناس ارشد مهندسی فناوری اطلاعات و مدیریت از دانشگاه صنعتی امیرکبیر، عضو انجمن آسیب‌های نخاعی امریکا، جاوید احسانی شکیب کارشناس تربیت بدنی و دارای طلای پارالمپیک و مهدیه فکری مهندس تکنولوژی سخت افزار و مدرس مدارس به ترتیب در محور استقلال فردی رتبه‌های اول تا سوم را کسب کردند و فاطمه مرادی کارشناس ارشد زبان و ادبیات فارسی شایسته تقدیر شناخته شد.

در بخش ویژه جشنواره علی اکبر(ع) از سمیرا رکابدار که در مرکز نگهداری ملائک زندگی می‌کند با دو دل نوشته و همچنین رها یوری نیز که در همین مرکز به سر می‌برد با کتاب "تمام شهرهایم مال تو" تقدیر شدند.
 
براساس این گزارش، ساره جوانمرد دودمانی دارای مقام‌های بین المللی تپانچه بادی، حسین لاجوردی دارای مقام‌های کشوری و استانی در رشته شناو پرتاب وزنه و دیسک، صاحب یوسفی دارای مقام‌های قهرمانی دوو میدانی به ترتیب رتبه‌های اول تا سوم را در محور ورزشی کسب کردند. سعید سموئی دارای مقام‌های کشوری و استانی تیراندازی، فریبا حسنی کارشناس حقوق و دارای مقام‌های دو و میدانی و محسن رجایی فعال در زمینه رشته‌های آمادگی جسمانی، ایروبیک و دو و میدانی نیز شایسته تقدیر شناخته شدند.
 
گفتنی است؛ در حوزه علمی، پژوهشی احسان فیاضی کارشناسی ارشد تکنولوژی معماری دارای مقام‌های کشوری و صاحب مقاله‌ها کتاب‌های تخصصی، محمدرضا عباسپور دکترای زبان و ادبیات فارسی دردانشگاه علوم و تحقیقات و صاحب کتاب وسمیرا خلیلی مهندس مواد و سرامیک ازدانشگاه علوم و تحقیقات،مدرس دانشگاه و دارای مقاله‌های تخصصی به ترتیب رتبه‌های اول تا سوم را به‌دست آوردند. محبوبه زارع مهرجردی، مسعود گرشاسبی و سمیه جعفری نیز در این بخش به عنوان شایستگان تقدیر، مورد تقدیر قرار گرفتند.

در محور هنری نیزحمیده روحی نامقی، سید مصطفی ادیبان راد و امید معلم رتبه‌های اول تا سوم را به دست آوردند و صغری علائی، ابوالفضل معصومی و مصطفی کرمی شایسته تقدیر عنوان شدند.
 
شایان ذکر است، علی همت محمودنژاد رئیس انجمن حمایت از حقوق معلولان ایران که دبیری این جشنواره را برعهده داشت ضمن ارائه پاره‌ای از مشکلات جامعه معلولان گفت: جشنواره ملی حضرت علی اکبر (ع ) در بحث جوانان معلول و دارای توانایی‌های خاص با شرکت سه هزار معلول در اردیبهشت ماه سال جاری در پارک هنرمندان تهران آغاز شد و یک هزار و ۵۶۰ نفر به عنوان برگزیده برای بخش‌های نهایی انتخاب شدند که به بهترین نفرات لوح یاد بود اعطا شد. 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز