عضو کمیسیون اجتماعی مجلس در گفت‌وگو با برنا عنوان کرد؛

نگاه متفاوت صالحی امیری به حوزه جوانان

۱۳۹۲/۰۸/۰۱ - ۱۴:۵۳:۱۰
کد خبر: ۱۴۵۴۸۶
نگاه متفاوت صالحی امیری به حوزه جوانان
محسن علیمردانی گفت: ظاهراً نگاه صالحی امیری به موضوع جوانان با نگاه سایر وزیران قبلی متفاوت است و این موضوع خود باعث خوشحالی و دلگرمی می‌شود.

محسن علیمردانی، عضو کمیسیون اجتماعی مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی برنا در پاسخ به این سوال که حوزه جوانان در وزارت ورزش و جوانان زیر سایه سنگین ورزش گم شده‌ است، گفت: ظاهرا نگاه صالحی امیری به موضوع جوانان با نگاه وزیر قبلی متفاوت است و این موضوع خود باعث خوشحالی و دلگرمی می‌شود.

علیمردانی ادامه داد: صالحی امیری در مقام تئوری، نظریات خوبی را در این زمینه ارائه کرده است  و ما به عنوان نمایندگان ملت، امید این داریم که در مقام عمل نیز ایشان به همین خوبی عمل کنند.

عضو کمیسیون اجتماعی افزود: در کنار شعارهای رنگارنگی که داده می‌شود، انشاالله اعمال باید خوب، کاربردی و اجرائی باشد. تاکنون تناسب لازم بین حجم شعارهای داده شده و اعمال انجام گرفته مناسب نبوده است و به عقیده بنده باید این تناسب برقرار شود.

وی درباره انتخاب دو وزیر باقی مانده گفت: دولت محترم اختیار دارد وزرا را به هر صورتی که خودش صلاح می‌بیند معرفی کند؛ البته وظیفه ما در برهه کنونی، بنا بر گفته‌های مقام معظم رهبری، حمایت همه جانبه از دولت است که ما هم در دستور کار خود قرار داده ایم؛ چرا که موفقیت دولت یازدهم، موفقیت تمام کشور و ملت و موفقیت رهبری است.

علیمردانی با بیان این‌که در زمینه انتخاب وزرا سوابق افراد معرفی شده مورد بررسی قرار می گیرد، تصریح کرد: البته این حق مجلس است که تمامی زوایای کاری این افراد را مورد بررسی قرار دهد تا قوی ترین وزیر در دولت یازدهم انتخاب شود. در حقیقت ما می‌دانیم که تخریب شخصیت افراد باعث خسارت می‌شود. از طرف دیگر می‌دانیم تعامل بین ارکان نظام باعث پیشرفت می‌شود. پس باید همه دست به دست هم بدهیم و دست از تخریب برداریم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز