عضو شورای شهر در گفت‌و گو با برنا اعلام کرد؛

مردم از مراکز تفریحی استقبال نمی‌کنند

۱۳۹۲/۰۸/۲۷ - ۱۵:۳۹:۴۰
کد خبر: ۱۴۸۵۹۰
مردم از مراکز تفریحی استقبال نمی‌کنند
محسن پیر هادی گفت: در سیاستگذاری‌های شورا توسعه فضاهای فرهنگی-اجتماعی در دستور کار قرار دارد و بودجه مناسبی در این خصوص برای سال 93 و حتی سالهای بعد اختصاص یافته است.

محسن پیرهادی عضو شورای شهر تهران درباره مراکز تفریحی برای جوانان سطح شهر تهران، گفت: ما در تهران یک رشد مناسبی در توسعه مراکز فرهنگی-اجتماعی داشته‌ایم و تقریباً در 8 سال گذشته نزدیک پنج میلیون متر مربع توسعه زیرساخت‌های فرهنگی، اجتماعی داشته‌ایم.

وی ادامه داد: تقریباً نسبت مناسبی این مراکز به نسبت بهره‌وری دارد. اما این رشد را نباید متوقف کنیم و باید توسعه بدهیم. هر مقدار زیر ساخت‌های اجتماعی، فرهنگی بیشتری داشته باشیم. باز هم کم است.

پیرهادی خاطرنشان کرد: توسعه فضاهای محله، مراکز فرهنگی- اجتماعی، تجهیز کانون‌های فرهنگی مسجد محلات و پر بارتر شدن آنها، مجموعه‌های ورزشی و آبی، زمین‌های چمن‌مصنوعی، این خدمات رفاهی و تفریحی برای جوانان باید افزایش یابد. 

وی ادامه داد: با وجود این‌که جامعه ما جامعه جوانی است و رشد مناسبی هم تا کنون داشته است.  هنوز در زیرساخت‌های اجتماعی- فرهنگی و زیر ساخت اوقات فراغت  مشکل داریم. متاسفانه بهره‌وری و بهره برداری‌مان مناسب نیست.

عضو شورای شهر با اشاره به اینکه اگر در یک محله بر فرض مثال زمین چمن مصنوعی داشته باشیم، متقاضی آن زیاد نیست. ادامه داد: اتفاقاً ساعت‌های خالی آن زمین چمن زیاد است.

وی تصریح کرد: اگر کسی بخواهد مجموعه آبی و استخر برود، نمی‌تواند ادعا کند در تهران وجود ندارد. در صورتی که می‌بینیم سانس‌های استخرها پر نمی‌شود. به اندازه کفایت الان هست اما در بودجه بندی بایستی باز توسعه بدهیم.

عضو شورای شهر تهران با اشاره به اینکه برنامه مدون شورای شهر درباره افزایش مراکز گذراندن اوقات فراغت جوانان در شهر تهران در شورا به تصویب رسیده است افزود: در سیاستگذاری‌های شورای چهارم، توسعه فضاهای فرهنگی-اجتماعی در دستور کار شورا قرار دارد و بودجه مناسبی در این باره برای سال 93 و حتی سال‌های بعد اختصاص یافته است.
 
باید بتوانیم این مراکز را توسعه بدهیم و اصولاً یک سری نیازهای جدید در حوزه اوقات فراغت به‌وجود بیاوریم. باید این مراکز ساخته شود تا همه بتوانند تفریحات جدید انجام دهند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز