نایب رئیس شورای شهر تهران

شورای شهر بررسی بودجه ۹۰ شهرداری را پس از ارائه رسمی آغاز می کند

۱۳۸۹/۱۱/۱۷ - ۱۵:۵۱:۰۰
کد خبر: ۱۵۱۹۹
شورای شهر بررسی بودجه ۹۰ شهرداری را پس از ارائه رسمی آغاز می کند
شورای شهر پس از ارائه رسمی بودجه سال 90شهرداری بررسی های مربوط به بودجه را انجام می دهد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی برنا، حسن بیادی نایب رییس شورای شهر تهران امروز درگفت‌وگو با خبرنگاران ضمن بیان این مطلب گفت: البته شهرداری بودجه را به صورت غیر رسمی به شورای شهر ارائه داده است و هم اکنون کمیسیون برنامه ریزی و بودجه مقدمات بررسی را شروع کرده اما قرار است این هفته بودجه به صورت رسمی از سوی شهردار به شورای شهر ارائه شود.

وی افزود: در جلسه غیر علنی امروز همچنین اعضای شورا به اعتراض فرمانداری مبنی بر خرید پروژه اقامتی- زیارتی از سوی شهرداری در مشهد را بررسی کرده و قرار شده است که شهرداری بودجه این پروژه را از صرفه جویی های پروژه های سال 89 که شکل اجرایی به خود نگرفته است تامین کند.

به گفته بیادی اما فرمانداری اعتراض کرده که شهرداری نمی تواند در شهرهای دیگر هزینه کند و ما در جوابشان پاسخ دادیم که تملک با هزینه فرق دارد.

نایب رییس شورای شهر تهران همچنین از بررسی شورای شهر نسبت به اعتراض مالکان برخی از باغات خبر داد.

وی با بیان اینکه جلسه هفته شورای شهر به دلیل حضور در حرم حضرت امام (ره) زود به اتمام رسید تصریح کرد: اما به دلایلی امروز امکان حضور اعضای شورا در حرم وجود نداشت و با هماهنگی های صورت گرفته با مرقد امام قرار است اعضای شورای شهر چهارشنبه این هفته با امام راحل تجدید میثاق کنند.

به گفته بیادی همچنین قرار است که سه شنبه این هفته نمایندگان سازمان محیط زیست، وزارت بهداشت، ستاد معاینه فنی و شرکت کنترل کیفیت کیفیت هوای تهران در شورا حضور پیدا می کنند تا به سوالات اعضای شورا در خصوص آلودگی هوای شهر تهران پاسخ دهند.

وی در پاسخ به سوالی درباره اینکه فرمانداری اعلام کرده که شورای شهر نمی تواند تصمیمی درباره افزایش کرایه ماشین بگیرد، گفت: براساس قانون فرمانداری نمی تواند قیمت ها را مصوب کند و تنها می تواند به شورای شهر اعتراض خود را داشته باشد.

نایب رئیس شورای شهر تهران همچنین نظر خود را درباره افزایش محدوده زوج و فرد اعلام کرد: براساس قانون برای افزایش محدوده زوج و فرد ابتدا طرح به شورا ارسال می شد و سپس شورا آن را به شورای عالی ترافیک ارائه می داد، اما با این وجود ما همچنان آماده همکاری با شورای عالی ترافیک هستیم.




نظر شما