اطفای حریق انبار لوازم بهداشتی در خیابان سخایی

۱۳۸۹/۱۱/۱۷ - ۱۵:۳۹:۰۰
کد خبر: ۱۵۳۱۰
اطفای حریق انبار لوازم بهداشتی در خیابان سخایی
سرعت عمل آتش‌نشانان تهران در انجام عملیات برای مهار شعله‌های آتش در انبار لوازم بهداشتی ساختمان از افزایش خسارت مالی جلوگیری کرد.

به گزارش سرویس اجتماعی برنا،رخداد آتش‌سوزی در انبار لوازم بهداشتی ساختمان در خیابان سرهنگ سخایی، نبش خیابان فردوسی ساعت 5 و 37 دقیقه بامداد امروز از طریق سامانه 125 به ستاد فرماندهی آتش‌نشانی تهران اعلام شد و این ستاد بی‌درنگ آتش‌نشانان ایستگاه‌های 1، 46 و گروه نجات 1 را همراه با خودروهای مورد نیاز(خودروهای نردبان، بالابر و دستگاه تنفسی) از ایستگاه‌های 40 و 18 روانه محل حادثه کرد.

محل حادثه انباری به وسعت 1500 متر مربع با سقف شیروانی است که آتش‌نشانان بی‌درنگ با اجرای همزمان عملیات ایمن‌سازی و خاموش کردن آتش‌سوزی موفق شدند در کمترین زمان ممکن شعله‌های آتش را که در حال گسترش بود مهار و آتش‌سوزی را کاملاً خاموش و از افزایش خسارت جلوگیری کنند.

آتش‌نشانان همچنین با اجرای عملیات امداد و نجات 20 نفر از شهروندان را که در انبار و ساختمان مسکونی مجاور آن در معرض خطر دود گرفتگی قرار گرفته بودند با رعایت اصول ایمنی از محل حادثه خارج کردند.

در جریان این آتش‌سوزی دو نفر از آتش‌نشانان هنگام اجرای عملیات دچار آسیب دیدگی شدند که بلافاصله به مرکز درمانی انتقال یافتند.
کارشناسان ایمنی، فرسودگی ساختمان، چوبی بودن سقف شیروانی انبار و پیوستگی آن به ساختمان مجاور را علت گسترش آتش‌سوزی اعلام کردند.
این حادثه خوشبختانه تلفات جانی نداشت و تنها خسارت مالی بر جای گذاشت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز