رئیس سازمان آموزش وپرورش استثنایی کشور؛

رشته‌های مرتبط با آموزش و پرورش استثنایی در دانشگاه فرهنگیان ایجاد می شود

۱۳۹۲/۱۲/۰۷ - ۱۷:۲۲:۵۳
کد خبر: ۱۶۹۸۲۱
رشته‌های مرتبط با آموزش و پرورش استثنایی در دانشگاه فرهنگیان ایجاد می شود
نامدار عبداللهیان: بااشاره به نزدیک شدن به هشتم اسفند ماه سالروز تاسیس نهادامورتربیتی ابرازامیدواری کردکه دانش آموزان هرچه بیشتربا ارزش‌های انقلاب اسلامی آشنا شوند.

عبداللهیان: با غنی کردن کتابخانه‌ها و تولید محتوای مناسب و افزایش کمی این مراکز می توانیم کمک شایانی را به دانش آموزان استثنایی کشور داشته باشیم نامدار عبداللهیان معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی گفت: رشته‌های مرتبط با آموزش و پرورش استثنایی در دانشگاه فرهنگیان ایجاد می شود.

به گزارش سرویس اجتماعی خبرگزاری برنا به نقل ازمرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، نامدار عبداللهیان معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور و مهرزاد حمیدی معاون تربیت بدنی و سلامت وزیر عصر روز گذشته با مدیران استانی در محل مرکز آموزش نیروی انسانی پیامبر اعظم(ص) دیدار و گفتگو کردند.

وی کارآیی و اثربخشی را لازم و ملزوم یکدیگر عنوان کرد و افزود: در بهره‌وری سیستم نیازمند پرداختن به هر دو وجه آن هستیم.

عبداللهیان،‌ سازگاری، تعهدکاری، داشتن انگیزه، نظم و اراده قوی را از مهمترین کارکردهای سازمان برشمرد و تاکید کرد: اصلاح و ساماندهی نیروی انسانی، توسعه مشارکت‌های مردمی، ارتقاء بودجه، کیفیت مدیریت آموزشگاهی را از سیاست‌های مهم وزیر در دولت تدبیر و امید دانست که رشد همه جانبه این اصول و پرورش نیروهای خلاق می تواند منشاء تحول بزرگی در سازمان باشد.

وی تشویق افراد برای تأسیس مؤسسات غیردولتی و بهره‌گیری از نیروی خیرین در مراکز استان‌ها را از نیازهای اساسی سازمان برشمرد و افزود: پیگیری می شود طی نشستی با مسئولان دانشگاه فرهنگیان، رشته‌های مرتبط با انواع اختلالات در آموزش و پرورش استثنایی در این دانشگاه ایجاد شود تا نیاز به دانشگاه‌های دیگر مرتفع گردد.

رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی وجود مراکز اختلالات یادگیری را عامل مهمی در کاهش افت تحصیلی دانست و خاطرنشان کرد: با غنی کردن کتابخانه‌ها و تولید محتوای مناسب و افزایش کمی این مراکز می توانیم کمک شایانی را به دانش آموزان استثنایی کشور داشته باشیم.

در ادامه این نشست معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش توجه ویژه به ورزش دانش آموزان با نیاز ویژه را از اولویت‌های کاری خود برشمرد و تصریح کرد: ورزش نوعی توان بخشی برای این افراد محسوب شده و باید با برگزاری جشنواره‌های ورزشی در ایجاد رشد زندگی اجتماعی و بالا بردن اعتماد به نفس این عزیزان قدم موثری برداریم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز