نماینده ولی فقیه در گیلان :

ایجاد امكاناتی برای درمان بیماران سرطانی در شرایط تحریم تحسین برانگیز است

۱۳۹۳/۱۱/۱۸ - ۱۵:۰۰:۵۱
کد خبر: ۲۶۰۵۰۳
ایجاد امكاناتی برای درمان بیماران سرطانی در شرایط تحریم تحسین برانگیز است
نماینده ولی فقیه در استان گیلان گفت:«ایجاد امكانات جهت درمان بیماران سرطانی در شرایط تحریم از جمله اقدامات تحسین برانگیز است.»

نماینده ولی فقیه در استان گیلان گفت:«ایجاد امكانات جهت درمان بیماران سرطانی در شرایط تحریم از جمله اقدامات تحسین برانگیز است.»

به گزارش سرویس جوان و جامعه برنا؛آیت ا... زین العابدین قربانی،نماینده ولی فقیه در استان گیلان با حضور در مركز آموزشی درمانی و پژوهشی 17 شهریور، از بخش های مختلف این مرکز از جمله اورژانس و درمانگاه دیدن كرد و از ایجاد چنین مركزی تخصصی و فوق تخصصی برای درمان كودكان در این استان ابراز خرسندی كرد.

وی پایان ساخت و تجهیز این مركز دانشگاهی را مصداق بارز مدیریت جهادی خواند و آماده سازی این مركز را مرهون تلاش شبانه روزی مسئولین دانشگاه علوم پزشکی دانست.

نماینده ولی فقیه در بازدید از بخش رادیوتراپی مركز آموزشی درمانی و پژوهشی رازی گفت:« عشق به خدمت دست اندركاران حوزه سلامت موجب شد، كه این عزیزان قدم های بزرگی بردارند و ایجاد چنین امكاناتی جهت درمان بیماران سرطانی در شرایط تحریم از جمله اقدامات تحسین برانگیز است. »

وی  با بیان اینکه قدردانی از تلاش خدمتگزاران وظیفه همگانی است، افزود: «بهره برداری از پروژه های بهداشتی و درمانی در دهه فجر سبب خرسندی مردم و ملموس شدن آثار و بركات انقلاب اسلامی است. تمام این خدمات در نظام اسلامی، از بركات امام خمینی(ره) و به ثمر نشستن خون شهدای انقلاب اسلامی است.»

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز