بیمارستان میلاد ۲ در کرمان افتتاح می‌شود

۱۳۹۳/۱۱/۱۸ - ۱۸:۰۹:۰۰
کد خبر: ۲۶۰۶۳۶
بیمارستان میلاد ۲ در کرمان افتتاح می‌شود
بیمارستان پیامبر اعظم (ص) کرمان (میلاد 2) روز دوشنبه هفته جاری با حضور مسئولان عالی رتبه اجرایی، افتتاح می‌شود.

بیمارستان پیامبر اعظم (ص) کرمان (میلاد 2) که به دلیل برخورداری از تجهیزات پیشرفته درمانی و ساختار مدیریتی تخصصی، از بیمارستان های ویژه کشور است، روز دوشنبه هفته جاری با حضور مسوولان عالی رتبه اجرایی، افتتاح می شود.

به گزارش سرویس جوان و جامعه برنا،ساخت این بیمارستان 300 تختخوابی در 6 طبقه از فروردین سال 84 آغاز شده است.

این بیمارستان با هزینه ای بالغ بر 170 میلیارد تومان ساخته شده و از 29 شهریورماه سال جاری به صورت آزمایشی مورد بهره برداری قرار گرفته است.

بیمارستان پیامبر اعظم (ص) از مجهزترین بیمارستان های جنوب شرق کشور است و در آن تمامی بخش های تخصصی برای ارائه خدمات درمانی مطلوب به بیماران در نظر گرفته شده است.

این بیمارستان دارای 23 تخت فعال در بخش اورژانس است و بیماران پس از مراجعه بسرعت سطح بندی شده و در صورت نیاز در بخش های تخصصی بستری می شوند.

بخش های ویژه این بیمارستان نیز برای ارائه خدمات درمانی مطلوب به بیماران تجهیز شده است و دو بخش CCU با 22 تخت، بخش POST-CCU با 15 تخت و بخش ICU با 16 تخت فعال پذیرای بیماران هستند.

بیمارستان پیامبر اعظم (ص) کرمان با بهره گیری از تجهیزات درمانی پیشرفته و کادر تخصصی مجرب قابلیت تبدیل شدن به مرکز ریفرال جنوب شرق کشور را دارد و همچنین با راه اندازی کامل تخت های بستری، قابلیت ارائه خدمات توریسم درمانی نیز در این بیمارستان فراهم خواهد شد.

23 دی ماه یک گروه رسانه ای برای بازدید از این بیمارستان به کرمان اعزام شده بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز