عضو شورای شهر تهران در گفت و گو با برنا:

پررنگ شدن شورایاری‌ها، می‌تواند نقطه اوج مردم‌سالاری باشد

۱۳۹۳/۱۲/۲۲ - ۱۳:۳۳:۰۴
کد خبر: ۲۶۹۳۰۰
پررنگ شدن شورایاری‌ها، می‌تواند نقطه اوج مردم‌سالاری باشد
پرویز سروری گفت:«شورایاری‌ها، به پایین‌ترین بافت جامعه که محلات است، مربوط می‌شود و این می‌تواند نقطه اوج مردم سالاری و مشارکت مردم باشد.»

عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه شورایاری‌ها در تحقق عدالت اجتماعی می‌توانند نقش موثری ایفا کنند، گفت: «آنها می‌توانند دغدغه‌ها و مشکلات مردم را به مدیران شهری منتقل کنند و راه‌حل پیشنهاد کنند. شورایاری‌ها می‌توانند به‌منزله حلقه ارتباطی عمل کنند که صدای مردم را به گوش مسئولین برسانند.»

سُروری در‌ارتباط با اینکه آیا شورایاری‌ها تا این زمان توانسته‌اند به اهداف تعیین شده دست یابند یا خیر، عنوان کرد: «شورایاری‌ها تا به‌حال راه خوبی را رفته‌اند. هم‌اکنون نسبت به آغاز این شورایاری‌ها شرایط بهتری فراهم شده‌است.» 

وی ادامه داد: «قرار نیست شورایاری‌های محلات، پروژه‌های بزرگی را اداره کنند؛ در‌اصل پروژه‌های ریز محلی، در دستور‌کار آنها قرار دارد. مثلاً بحث بوستان‌های محلی در زمان شورایاری‌ها شکل گرفت واین شورایاری‌ها بودند که در ایجاد بسته‌های لازم برای ورزش همگانی در محلات، به‌ویژه برای بانوان، تلاش کردند و حقیقتاً مدیریت شهری را مجبور به بردن امکانات به محلات کردند.»

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز