مدیرعامل موسسه پیوند سبز جوانان به برنا خبر داد

اجرای طرح پرداخت اقساطی هزینه ازدواج جوانان کم درآمد

۱۳۹۰/۰۱/۲۰ - ۱۳:۰۷:۰۰
کد خبر: ۳۴۰۳۱
اجرای طرح پرداخت اقساطی هزینه ازدواج جوانان کم درآمد
مدیرعامل موسسه پیوند سبز جوانان گفت:مراسم ازدواج جوانان کم بضاعت را به صورت اقساطی برگزار و جهیزیه این افراد را تامین می کنیم.

سعید یاوریان در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی برنا با اعلام این مطلب افزود:افرادی که برای برگزاری مراسم به این موسسه مراجعه می کنند دو دسته هستند. قشر اول نیازمند بوده و از درجه رفاه کمتری برخوردار هستند. مراسم این قشر که توانایی برگزاری مراسم شام را ندارند، بعدازظهرها برگزار می شود. افرادی که توانایی پرداخت نقدی هزینه ازدواج را ندارند، مراسم آنها بدون دریافت هیچگونه تضمینی برگزار می شود. این افراد باید 6 ماه قبل از زمان مراسم مراحل تشکیل پرونده را طی کنند.


وی ادامه داد: موسسه کار خود را از سال 87 با مجوز رسمی سازمان ملی جوانان به منظور رفع نیاز خانواده ها در حوزه ازدواج آغاز کرد. برگزاری مراسم عقد رایگان در مرحله اول، نخستین فعالیت موسسه است.

یاوریان در خصوص اقدامات جانبی مراسم عقد گفت: بسیاری از دخترها دوست دارند خود را در لباس عروسی ببینند به همین منظور دویست لباس عروس مد روز توسط موسسه آماده شده است. همچنین سالن های زیبایی در این طرح با موسسه همکاری دارند. دراسفند ماه سال گذشته توانستیم 45 مراسم عقد رایگان برگزار کنیم.

دبیر موسسه پیوند سبز جوانان از برگزاری مراسم ازدواج با پرداخت 300 هزار تومان خبر داد و تاکید کرد: هم اکنون براساس آمارها 6 میلیون زوج در سن ازدواج قرار دارند که نیازمند تسهیل و ساماندهی مراسم ازدواج هستند. این موسسه با توافق خیران، گل فروشی ها، تالارها و موسسات کرایه اتومبیل مراسم ازدواج زوج های نیازمند را برگزار می کند.

وی تصریح کرد: این موسسه 11 قلم کالای اساسی جهیزیه را با پرداخت 700 هزار تومان در اختیار زوج ها قرار می دهد. این در حالی است که در صورت نداشتن بضاعت مالی،خانواده عروس می توانند با تشکیل پرونده این هزینه را به صورت اقساطی پرداخت کنند. جهیزیه افراد درخواست کننده در کمتر از یک هفته به آنها واگذار می شود.

یاوریان درپایان از اجرای طرح اعزام ارزان قیمت زوج های جوان به سفرهای زیارتی خبر داد.  

نظر شما