کتاب «ایمنی در خانه» آماده انتشار شد

۱۳۸۹/۱۰/۱۵ - ۱۳:۱۷:۰۰
کد خبر: ۳۹۵۴
کتاب «ایمنی در خانه» آماده انتشار شد
سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران برای کمک به تحقق یکی از اهداف اصلی خود مبنی بر گسترش فرهنگ ایمنی در بین شهروندان تهرانی کتاب «ایمنی در خانه» را آماده انتشار کرد.

به گزارش سرویس اجتماعی برنا،این کتاب به صورت رایگان در گسترده‌ای وسیع در اختیار شهروندان تهرانی قرار خواهد گرفت تا اطلاعات آنان را در خصوص مسایل ایمنی افزایش دهد.

سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با هدف افزایش و گسترش آموزش‌های عمومی ایمنی و آتش‌نشانی و ایجاد محیطی ایمن در خانه و خانواده، این کتاب را منتشر می‌کند.
در این کتاب توصیه‌های کارشناسی مختلف در خصوص ایمنی به زبان ساده و روان مطرح شده تا برای شهروندان حداکثر فرصت آموزشی را فراهم کند.

توصیه‌هایی برای جلوگیری از وقوع آتش‌سوزی، گاز گرفتگی ناشی از وسایل گرمایشی، ایمنی وسایل برقی و ساختمان و حوادث ناشی از نشت آب، در این کتاب مشاهده می‌شود.

شهروندان تهرانی در مدت زمان کوتاهی با مطالعه جملات کوتاه و مفیدی که در این کتاب آمده است، اطلاعات بسیار مهم و کارشناسی در خصوص مسایل ایمنی فرا خواهند گرفت.

تیراژ میلیونی و قطع و اندازه این کتاب، این امکان را فراهم خواهد کرد تا در مدت زمان کوتاهی میلیون‌ها شهروند تهرانی از اطلاعات آموزشی آن برخوردار شوند.

کارشناسان سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران امیدوارند با انتشار این کتاب و افزایش اطلاعات عمومی مردم در خصوص مسایل ایمنی، حوادث و آتش‌سوزی‌ها در کلانشهر تهران با مشارکت عمومی کاهش یابد.

در حال حاضر روزانه دهها حادثه و آتش‌سوزی در کلانشهر تهران رخ می‌دهد که جان و مال مردم این شهر را به چالش می‌کشد.

بسیاری از این حوادث ناگوار متاسفانه در اثر ناآگاهی و اطلاعات ضعیف شهروندان در خصوص مسایل ایمنی روی می‌دهد و سازمان آتش‌نشانی امیدوار است با این حرکت آموزشی فراگیر، این شرایط را بهبود بخشد.
بانک‌های شهر و دی بخشی از هزینه این حرکت بزرگ فرهنگی، را بر عهده گرفته‌اند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز